13. 10. 2011.

Pro et Contra - Bourjois Ombre Stretch sjenila za oči

Nisam dugo radila recenzije a skupilo se par novih stvarčica u proteklom periodu  (...pan 10... šta je to ? jel se to jede? :))) tako da ćemo se danas pozabaviti onim što mi je igrom slučaja prvo palo pod ruku  - Bourjois Ombre Stretch sjenila za oči


Zapravo su me ova sjenila privlačila već dugo jer baš volim Bourjois, i jedini razlog zbog čega sam oklijevala s kupovinom je dosta visoka cijena u našim parfumerijama -oko 18 KM za jedno sjenilo što je realno rečeno  ipak malo previše za jedno sjenilo pa sam stoga jedva dočekala kad ih je nedavno Cosmetic House uveo u svoju ponudu i tad sam ih uzela po duplo nižoj cijeni  - 3,95 funti.  Ovdje možete pogledati šta im je još ostalo od nijansi a ostale možete naći na eBayu kod ove sellerice (provjereno je dobra) gdje koštaju oko 5$. Ono što sam ja izabrala jesu dvije osnovne nijanse - 01 Intense Black i 02 Maxi Blanc




Sjenila inače dolaze u 9 nijansi, pakovana su u zanimljivu i dosta čvrstu plastičnu ambalažu čija je boja identična boji sjenila. Unutra ćete pronaći maleni duguljasti kistić sa plastičnom drškom i čvrstim pljosnatim dlačicama, prilično kvalitetan za pribor koji inače dolazi u pakovanjima. 


Tu je i ogledalce koje pokriva čitavu unutarnju površinu poklopca a sam proizvod ima 2,5 grama što je super količina za jedno mono sjenilo.

Bourjois kaže da su njihova Ombre Stretch sjenila posebna po svojoj nylon microsphere forumuli zbog čega se lako "razvlače" po kapku, imaju intenzivnu pigmentaciju, lako se doziraju od blagog do intenzivnog efekta boje te se odlično blendaju. Složila bih se za ovaj dio o doziranju i blendanju ali neki poseban streč efekat ili barem onaj koji bi ih razlikovao od drugih sjenila definitivno nemaju. Pigmentacija je prilično dobra ali ništa spektakularno, trajnost je odlična ali se i dosta truse pri nanošenju a to kod tamnijih nijansi zna biti prilično problematično.


Intense Black je klasična mat crna nijansa bez imalo shimmera. Na prvi pogled, jer tek kad se nanese na kožu shvatićete da niti je mat niti crna. Na suho pokazuje minimum pigmentacije, sadrži sitni srebrnkasti shimmer i ono je što najviše mrzim kad kupim crno sjenilo - izgleda kao tamno sivo ://  Prilično se trusi okolo čime god da se nanese, svi pokušaji da se od nje napravi nešto dobro padali su u vodu, sve dok nisam probala malo drugačiji način i pazite sad - nanešena na mokro, kad se kistić lagano namoči u vodu ova nijansa je za past na guzu - tamna, mat, izuzetno postojana i crna crna crna, kao noć :) Upotrebljavam je tako što je nanesem na mokro kao bazu za smokey eyes a kasnije nadograđujem u pregibima oka na suho, kao što bih radila sa tamno sivim sjenilom, pa je praktično 2 u1. Ok nijansa jer se iz nje da izvući najbolje ali nije za posebnu preporuku jer postoji dosta jeftinijih crnih sjenila (primjera radi NYX-ova ) koja rade istu stvar.


Maxi Blanc je zaista posebna nijansa što se nikada ne bi reklo na prvi pogled jer djeluje kao klasična krem bijela, ali kad se nanese na kožu skužićete da se radi o prekrasnoj i neobičnoj svijetloj boji, duochrome miksu bijele, bež i zlatne s puno sitnog zlatnog shimmera koji se lovi kako se svjetlost prelama preko boje. Iako sam na prvu bila malo razočarana jer mi je trebalo mat bijelo sjenilo kakvo sam i očekivala ali nijansa je neopisiva, jako pigmentirana, mekane teksture i divno izgleda kad se nosi sama na očima sa crnom olovkom na waterlineu. Ako tražite bijelu kao bijelu preskočite jer to nije ali ako vam treba unikatno sjenilo za brzinski dnevni make up - go for it.

Swatchevi su rađeni na umjetnom svjetlu, stražnjoj strani nadlanice i bez baze, sjenila su nanešena lagano

                                                                       01 Intense Black


                                                                      02 Maxi Blanc

Pa da ukratko sumiramo utiske :

+ lijepo pakiranje sa uključenim i iskoristivim kistićem
+ količina od 2,5 grama po sjenilu
+ mekana tekstura i dugotrajnost
+ odlično se blendaju
+ Maxi Blanc nijansa je unikatna i predivna <3
+ dostupna su online po prihvatljivoj cijeni u odnosu na ono što dobijete (na Cosmetic House 3,95 GBP, na eBayu 5 $ )

- cijena u našim parfumerijama od oko 18 KM po sjenilu
- Intense Black postaje intense black samo kad se nanese mokrim kistom
- nema primjetnog elastičnog efekta koji bi im trebao biti glavni adut, tu se ponašaju kao i svako drugo sjenilo
- dosta se truse 
- nemaju spisak sastojaka što može biti minus za cure kojima je to važno

Da li bi ih ponovno kupila ? Maxi Blanc da, ako ga ikad uspijem potrošiti do kraja :) ali ostale nijanse ukoliko nemaju ono nešto posebno što se tiče boje definitivno ne jer sam od ovih sjenila očekivala više od prosječne kvalitete koja se može pronaći i među dostupnijim brendovima na tržištu, pogotovo ako kupujete online.

Broj komentara: 12:

  1. Uf, prvo sto mi je upalo u oko je cinjena! previsoka definitivno, za moj ukus...nikad ih ne bi kupila koliko god dobra bila...

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaa kako je lepa Maxi Blanc! Nikad nisam nesto posebno obracala paznju na njihove senke, recimo artdeco su mnogo bolje a jeftinije, al' ovu nijansu cu videti da uzmem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo mi je to bijelo sjenilo, ali pored fantasticnih Catrice mono sjenila koja budu nekad i po 4KM, ne vjerujem da bi mi palo na pamet kupiti ta :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Irena - ja sam ih gledala stoljećima i baš zbog cijene nikad kupila kod nas, fakat je pretjerana, recimo da je sasvim realna online cijena za to što dobiješ

    @Tacy - AD imaju nepun gram količine tj 0,8 u odnosu na 2,5 kod Bourjois pa kad razbiješ na cijenu ispada da koštaju skoro isto :)A da su AD sjenila bolja kvalitetom to se slažem

    @Boba - danas je ovdje užasno tmurno i kišno pa nisam uspjela uslikati Maxi Blanc na dnevnom svjetlu kad je još ljepše i posebnije, napraviću uskoro neki look s njim čisto da vidiš zbog čega mislim da ga vrijedi imati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Eh, pa da , ova intense nije uopšte toliko intenzivna, ali mi se zato ova druga čini odličnom za neku dnevnu kombinaciju i fina je za kombinovanje, volim takve :)
    P.s. ja te inače čitam duugo ovde i na forumu onom ženskom, znaš ti kom hehe :) ali tek od nedavno pratim :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Bio je onaj set, lak i ovo sjenilo, a jesu preskupa stvarno. Ebay je prihvatljiv već :)

    OdgovoriIzbriši
  7. bijela je predivna, baš za dnevni look, ali mislim da će mi novčanik ipak preskočit ovu kupnju
    lijepo te pozdravljam

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, Maxi Blanc mi je divna, baš ću da je pogledam! Ja imam njihovu zlatnu 03Extensible Gold i uopšte se ne trusi, solidno je pigmentovana a kad se nanosi mokrom četkicom, klizi kao krem senka, divota ! Kupljena na sniženju za 300rsd tj. 3e !! :D
    Ona četkica je meni baš korisna, jer tu zlatnu nijansu najčešće nanosim u unutrašnji ugao oka i ta četkica je najbolja za to! A zbog pakovanja je obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  9. @Psycho Cat - prepoznajem taj avatar :D

    @Biberlee - kod nas ubijaju s cijenom, možeš platit čitav ručak za jedno sjenilo, i još ti ostane za veliki Quattro American Dream :))

    @A. - mislim da se može naći dupe i za nju među jeftinijim sjenilima, sad mi je palo na pamet da je ArtDecoova 29-ka skoro identična i po boji i po finišu

    @Bird - ti si super prošla :) što se četkice tiče fakat me je ugodno iznenadila jer inače odmah bacam sav pribor koji dolazi u pakiranjima i ovo je prvi put da naiđem na nešto iskoristivo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam nekad davno dobila ovakvo plavo sjenilo i mozda sam ga 2 ili 3 puta iskoristila - nije nesto posebno intenzivno, ali je fakat nekakvo rastezljivo i "gumeno", da se tako izrazim. Ta "gumenost" me nervirala, pa sam ga proslijedila drugarici, njoj odgovara, bolje nego da ga bacim :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mono sjenilo 18 KM previse za jednog studenta ma kakvo bilo. Imam raznih sjenila od MAC-a, Elf-a,Revlona (koje sam naravno dobila) i nikad mi niko nije rekako kako mi je lijepo sjenilo,skoro kupim paletu sjenila u Izbor radnjama ( Beauty vejrovatno zna gdje se nalaze,odmah do Kapije) 25 sjenila 7 KM ( u kutijci se nalaze ruzevi,rumenila ali mi nesto nisu legli) i svi su pohvalili ta moja sjenila od 7 KM a pigmentiranost je odlicna. Eto morala sam podjeliti to sa vama,jer me totalno nerviju oni koji samo favoriziraju brendiranu sminku. Zato volim tebe jer na tvom blogu ima svega. Drago mi je da si se vratila,ali bas bas bas drago :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Maxi Blanc vec neko vreme merkam.Sad cu je definitivno uzeti.Volim ove "univerzalne" nijanse.A Bourjois mi je svakako favorit. POzz;)

    OdgovoriIzbriši