24. 02. 2012.

Catrice sjenila na sniženju

Danas kad su me noge same odvele do CM-a jer već napamet znaju put do tamo, pokupila sam par nijansi Catrice sjenila koja izlaze iz asortimana jer će ih zamjeniti novim nijansama. Sniženje traje do isteka zaliha pa vam savjetujem da požurite. Catrice sniženja su me inače uvijek zanimala više od Essencea pogotovo kad se radi o sjenilima za oči jer su njihova uistinu fenomenalna. Zaklela bih se da su bolja od bilo čijih u drugstore rangu i bolja od većine skupljih koje imam u svojoj kolekciji. Primjera radi, za klasu su kvalitetnija od onih iz Philosophy Windows To The Soul palete čija je regularna cijena 30 $ - za četiri nijanse. Catrice sjenila sam hvalila već i od ranije ( npr ovdje ) i iskreno mislim da je šteta zaobići ih, barem sada kad im je cijena većine nijansi i do 50 % niža nego inače. Evo šta sam ja danas odabrala :





Radi se o paletici od 4 sjenila 020 Go Green - Take Me ( btw vidite li vi išta zeleno u njoj? ) zatim mono sjenila 040 In The Army Now, 180 Ocean's 14 i 010 Sunny We Love You. U nastavku pogledajte close up sličice i swatcheve rađene preko Manhattan baze za sjenila. Još uvijek me boli duša što se ova baza više ne proizvodi i baš sam se skoro šalila s curama kako Marfijev zakon konzumacije - kad pronađete proizvod koji vam se zaista sviđa prestati će ga proizvoditi - uvijek i savršeno funkcionira u mom slučaju.

  




 S lijeva na desno : 010 Sunny We Love You, 180 Ocean's 14 i 040 In The Army Now. 

Što se cijena tiče malo su čudne jer sam zlatno i plavo sjenilo platila 2,65 KM a maslinasto zeleno i paleticu od 4 sjenila 3,95 KM. Zašto je to tako pojma nemam ali bilo kako bilo to su i više nego odlične cijene za ono što ćete dobiti ovom kupovinom. Ukoliko trebate fantastična sjenila za malo novca Catrice ima moje najtoplije preporuke.

Broj komentara: 26:

  1. Eno, gledaj, sad moram uzeti tu paletu a nisu me privlačile boje nikako (ne volim frost). Nije neka velika šteta novčaniku ko što inače prouzorkuješ. Ovaj put! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A pčavo i žuto su bili jeftiniji jer su još u jesen izašli iz asortimana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha, sad mi je jasnije, hvala :) I samo da ti kažem da se ne osjećam nimalo krivom ispred tvoh novčanika trenutno jer nigdje za 4 KM nema šanse da nađeš ukupno 8 grama u 4 nijanse i to odličnih sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I OPET ja - jesi vidjela igdje Petrol Keeps Me Running - meni je genijalno, nemoj ga propustiti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisi sad kriva, nego inače kad god čitam neki tvoj post dodam sve u wishlistu i kupim barem pola :yaoming:

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesam, danas u CM-u, isto je snižena na 3,95 KM. Dvoumila sam se između nje i ove palete al me na kraju kupila četvrta nijansa - duboka plavo ljučibasta kakvu sam tražila stoljećima <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Koji mi je ovo, 5. kom? Šta ću kad letim na sve strane. U posljednje vrijeme si me isto zarazila sjenilima uopće - mislila sam da nakon 168 palete neću trebati nijedno drugo i onda uzmem elf Beauty Book. I onda da budem racionalna navalim na Catrice, Essence (metallic, ostala nimalo ne valjaju) i Flormar. I jutros mi poštom stignu limeta zelena i narandžasta paleta iz Manhattna i dodam pola Manhattanovih sjenila u wishlistu. :fuck: Prvi put faza kupovanja sjenila (ruževi i rumenila su dosad ugl. preovladavali)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ništa mi ne pričaj kad sve znam :D Moje se faze smjenjuju već godinama i nikako da stanu. U posljednje vrijeme sam se prvo nakrcala Meow pigmentima, Pure Luxeove još uvijek čekam, sad ova od Catrice a isto sam mislila da poslje 120 palete neću imat potrebu kupit nijedno drugo sjenilo.... da bih završila sa potpuno iracionalnom manijom prema istima :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Da te obradujem,tu bazu sam vidjela u Njemačkoj u DM-u i u Sloveniji u Mulleru :)
    Danas sam sebi baš kupila Catrice eyeshadow 060 zlaćana neka bojica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, samo još da imam štelu u Njemačkoj i Sloveniji pa da se obezbjedim :)

      Izbriši
  10. aaaaa..zašto mi to radić?? Pa odlučila sam da neću ništa kupiti :X
    Sada mi nema druge nego još sutra pravac CM i pokupovati sve što je ostalo :)

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nicam ja, Catrice je kriv, ja sam samo iskrena a to izgleda da košta jednako mene koliko i druge :D

      Izbriši
  11. A ja upecala njihov infinite mat puder-cini mi se da si ga ti hvalila prosle godine-za 3,95 km..;snizena samo moja nijansa

    OdgovoriIzbriši
  12. Huhuhuuu neko može iznjeti i 050, svaka čast :) Usput, nisam hvalila Infinite Matt jer njega nikad nisam probala nego Photo Finish ali ako tebi odgovara sve pet :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ja ga kupila ne konto tvog hvaljenja..a u stvari pobrkala loncice,al nema veze..sad sam isla testirati u odnosu na HM nijansu 56 koju inace koristim ovaj 050 je ultra svijetao,hahaha

      Izbriši
  13. boje su divne, ova od 4 senke posebno (a još posebnije najsvetlija plava) a i deluju super pigmentovana... kod nas još uvek nema catrice i to me straaaašno nervira.

    OdgovoriIzbriši
  14. Znam da nemate i baš mi je žao jer su im sjenila kao što sam rekla iznad svih drugstorea pa čak i dalje... Ako ti mogu nešto kupiti i poslati znaš da sam tu :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Obožavam Catrice sjenila, imam ih hrpu, stvarno vrijede puno više nego što koštaju.

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasna su sjenila...nadam se da ću pronaći nešto u ponedeljak!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako su boje intenzivne preko ove baze!! Ponekad mi stvarno dođe žao što ne šminkam oči kad vidim ove krasne plave svih nijansi <3

    OdgovoriIzbriši
  18. Mono plava je predivna, najradije bih zaplivala u njoj :)

    OdgovoriIzbriši
  19. oh boze kako je divna ova paletica *.* tek kada sam vidjela swatcheve odusevila me je.
    Sreca po moj novcanik sto se ne prodaje catrise nigdje u blizini :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Divna su, mada nesto vise volim ova mono od ovih mini paleta koje Catrice ima u ponudi.

    OdgovoriIzbriši
  21. Extra su boje,sve ali bas sve mi se svidaju :))) kod nas je isto bila akcija na njihove proizvode,no ja kao i uvijek zakasnim,jednostavno mi je sudeno da dajem pare na punu cijenu proizvoda hihihii no dobro....:P uspjela sam uhvatiti jednu paleticu koja isto ima 4 boje ,bas je neka minijaturna verzija palete ali boje su mi super.nisam sigurna koji je naziv palete no pise Perfect match,valjda je to to :)))
    slobodno me prati na mom blogu :)))

    http://makeupmaja.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  22. Super su sjenila. Ja sam njihovu paleticu u tester verziji dobila gratis uz lak, vjerovatno tako imate i vi u CM-u.
    Jesi li u toku koje su trenutno LE od Esence i Catrice u CM-u?

    OdgovoriIzbriši
  23. I know thiѕ web page offers quality baseԁ articles or reviews and adԁitional materiаl,
    іs there аny otheг sіte whіch providеs ѕuch stuff in qualіty?


    Here іs mу page: hcg injections online

    OdgovoriIzbriši