06. 07. 2012.

Take it easy Celsius!

Ja sam zimsko dijete i ako me išta nervira do ludila to je onda kad mi je vruće.  Mllion puta više volim zimu jer se lijepo zabundam ko polarni medo i mirna Bosna a ne ovako. Kožu bih si skinula da ikako mogu a ispod tuša skoro da i ne izlazim :/  Apetiti za šminkanjem dolaze na tapet samo navečer, kad malo zahladni pa se mogu rahat uhvatiti kistova, a evo kako je to izgledalo sinoć, dok sam se spremala za promoliti nos vani gdje je konačno bilo malo zraka.   


Koristila sam Maybelline Affinitone Mineral tekući u nijansi 21 Nude, preko Bourjois Mineral Radiance puder u kamenu Vanilla i CK Summer Affair bronzer 305 Sun Kissed.  Na obrvama je uobičajena Essence 02 olovka, na očima sam preko linije crnom Bourjois Kolh&Contour olovkom za oči prešla s ELFovim cream linerom Teal Tease i stavila umjetne trepavice iz Essence Crazy Good Times LE br 01,  na donjem waterlineu je ELF Iconic bijela olovka. Usne su my all time favorite - Golden Rose ruž 98.

Preko dana je skroz druga priča ali pošto nažalost ne spadam u onu skupinu cura koje se ljeti mogu izvući samo s toniranom kremom ili puderom u kamenu (vi sretnice !) ipak se šminkam što me izluđuje jer na ovim temperaturama postići da bilo šta opstane na faci duže od dva tri sata je čista umjetnost. Ali zato pogotovo sad od kad sam na godišnjem, svim srcem ljubim minimalizam, poznatiji pod nazivom Antionio Vruće Mi Je look 


Samo Bourjois Healty Mix  52 na licu i ELFov tekući ruž Raspberry na usnama, nula bodova za korektor,rumenilo i maskaru. I da, opet sam se pofarbala u plavo. Kako god da okrenem, plavoj se uvijek vraćam i kunem se da samo džaba trošim pare na srednje međe, pralinaste, medaste i sve varijacije istih u farbama za kosu.


Jedan od lookova koji sam prije nekog vremena postavila na fejsu, razbijanje monotonije sa 120 paletom na očima, za ostalo se fakat ne sjećam šta sam sve koristila. Mozak mi je ko komp, kad se pregrije jednostavno se isključi.

I za kraj, šaljem vam veliki sibirski pozdrav uz ovu verziju Punta koju od preksinoć slušam na repeatu ko nespašena. Inače nisam luda za Gibonijem ali mi pjesma fakat ima ono nešto, faktor x ili možda samo činjenicu da mi ju je skoro unplugged otpjevao neko ko sada živi 2500 kilometara dalje. Šta god da je ja ju trenutno obožavam :)

 

Broj komentara: 9:

  1. Ma ti si meni genijalna sa ovim jarkim makeupom, najbolje ti pristaje :) I češće piši, očekujemo postove :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, takav najviše volim, čak me i ljudi okolo više ne gledaju ko da sam pala s Marsa kad ga nosim :D
      Budem sad češće pisala.

      Izbriši
  2. Savrsena ti je ova plava kosa, na trenutak mi se ucinilo da su ekstenzije,ali stvarno je super :)
    Pisi nam cesce :)
    Pozzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj za ekstenzijama patim već odavno ali su sve imalo kvalitetne skupe ko sam vrag i ne mogu si ih priuštiti iako bi mi bile idealno riješenje jer moja kosa užasno sporo raste i lako puca po vrhovima pa ju je teško održavati da bude duga i lijepa :/

      Izbriši
  3. eh te divne plave oci :)
    prvi look mi je fenomenalan,definitivno te moram kopirati :)
    meni se vise svidja kad ti je medasta kosa,kao na zadnjoj slici..
    :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvi look je predivan! *___*
    Meni se iskreno najviše sviđa kako ti stoji plava kosa,izgleda nekako najprirodinije i najljepše :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je lepoo, i ti i sminka i kosa :) Ja sam uvek za plavo, pa i ovaj put, iako ti i smedje lepo stoji...kojom se plavom farbas?? Jel imas crvenog pigmenta ??

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala :) Nemam crvenog pigmenta, farbam se s Garnier Color Naturals #111, u biti mi Palette farbe puno bolje izvlače boju ali sam primjetila da mi je kosa dosta lošija od njih nakon bojanja u odnosu na Garnierove pa ih više ne koristim.

    OdgovoriIzbriši
  7. Svidjaju mi se prvi i treci look. :3 A GR ruz cu sigurno uzeti, nadam se da ce i meni stajati kao tebi.

    OdgovoriIzbriši