14. 08. 2012.

Greenpeace look

Ne pamtim kad sam zadnji put miksala nešto sa zelenom na očima jer ona (baš kao i pink) ne spada na listu nijansi koje najčešće nosim ali večeras sam se malo poigrala jer sam slagajući šminku nabasala na Catrice mono sjenilo Petrol Keeps Me Running. I nakon što sam se opet iznova zaljubila u njega i dohvatila se kistova nastao je ovaj look.




Lice :

- Eveline Art Scenic baza za mješovitu kožu
- Rimmel Lasting Finish 25hr tekući puder nijansa 200 
- Bourjois Mineral Radiance puder u kamenu 02 Vanilla
- Calvin Klein Summer Affair bronzer 305 Sun Kissed

Obrve :
- Revlon Brow Maker sjenilo za obrve 01 Blonde

Oči :
- Revlon Vital Radiance baza za sjenila
- Catrice Absolute Eye Color 120 My Souvenir From Moon ( unutarnji ugao oka)
- Catrice Absolute Eye Color 190 Petrol Keeps Me Running  (vanjski ugao oka)
- Catrice Absolute Eye Color 330 I Thing I've Green You Before ( donji kapak)
- Fing'rs 70006 umjetne trepavice sa šljokicama koje ovako izgledaju bez maskare
- Max Factor Masterpiece Max crna maskara

Usne:
- Maybeline Color Sensational ruž 112 Ambre Rose 

Tek kad sam završila s šminkanjem skužila sam da sam zaboravila kupiti sijalice za lampe danas tako da sam fotkala u kupatilu na običnoj rasvjeti pa je kvaliteta slika nešto lošija ali meni se ovaj look tako svidio da nisam mogla odoljeti da ga ne postam :) 

:****

Broj komentara: 13:

  1. Vještačke trepavice su fenomenalne ♥____♥ Mnogo mi se svidja ovaj look :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan je look, baš lijepo izgleda ta boja sjenila ! Baš bih voljela da gledam i neki tvoj video tutorijal :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Duci, razmišljam intenzivno o tome u zadnje vrijeme. Možda nešto i napravim :)

      Izbriši
  3. Potpisujem komentar o video tutorijalu :D
    Napokon vidim da neka blogerica koristi Max Factor Masterpiece Max maskaru, meni je to najdraža:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupovala sam nju i 2000 Calorie godinama ko luda ali od kad su im nešto prčkali po formulama pa se sad puuuuno brže suše nego ranije obustavila sam ih i prešla na Avon, Essence i Maybelline . Mada mi se još uvijek desi da nostalgično poželim MF pa kupim :)

      Izbriši
  4. a upravo ti siva i zelena najbolje stoje na okama...

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna si, ali zar samo ja vidim da uvijek, ali uvijek naneseš ruž preko ruba usana? Točno se vidi na zadnjoj slici s lijeve strane (tvoje desne) donje usne i na gornjem dijelu gdje usne u sredini tvore onaj oblik slova v, a ti to prekriješ. Ne znam ili sam luda ili što.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisi luda, hoću se ja tako otet kontroli s ruževima, većinom nesvjesno :D Pogotovo jer skoro nikad ne koristim olovke za usne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Aha, ok onda :D Mislim šteta, jer ti usne izgledaju čudnije. Onaj novi Avon u najnovijem postu si baš lijepo stavila na taj v-dio, ali dolje se opet malo izlio. Nadam se da ti ne smeta komentar, samo nisam više znala vidim li to samo ja, a nije tako ili što :)

    Zaista ti lijepo stoje ove boje na očima. Ne znam zašto često govore da plava sjenila ne stoje nikome, a osobito ne plavušama s plavim očim :/ Mislim da je samo bitno koju nijansu upotrijebiš i kako...

    OdgovoriIzbriši
  8. draga meni se sviđa kako nanosiš ruž---i divna je boja! čini se nekakav kričav koralac ili je tako ispao na slici?

    jesi li ovu nijansu rose ambre 112 kupila preko neta ili je ima u našim dućanima?

    pozdrav, maja

    OdgovoriIzbriši