31. 08. 2012.

Pro et Contra : Deborah Shine Creator ruž za usne

Prije nekoliko dana sam na nagradnoj igri na MZT portalu osvojila novi Deborah Shine Creator ruž za usne. Super je bilo što smo same mogle birati nijansu koju želimo a jedan od uslova za učešće je bio da nakon isprobavanja pošaljemo swatcheve i kratku recenziju što meni nije teško palo jer bih ju vama svejedno napisala, tražilo se to ili ne :) 
U nastavku pogledajte kako izgleda nijansa koju sam odabrala i kakvi su moji dojmovi.





Deborah kaže da formula ovog ruža kombinuje prozračnost sjajila s komforom klasičnog ruža i njegujućeg dejstva balzama za usne. Sadrži ulje šipka, svjetlucave polimere, vitamine A i E i SPF 15 zaštitu od sunca te obezbjeđuje postojani, ugodni i hidratizirajući efekat mokrih usana.

Pakiranje : crveno ljubičasta, stabilna plastična ambalaža zanimljivog nepravilnog oblika. Ne morate brinuti da će se ruž otvoriti u neseseru jer se poklopac čvrsto uklapa u kućište ruža. Sviđa mi se jer izgleda zaista lijepo i ženstveno.

Cijena : još uvijek nepoznata. Ovi ruževi će u BiH biti pušteni u prodaju od sutra, 01.09. tako da ne znam cijenu po kojoj će se prodavati ali se iskreno nadam da neće biti prenapuhana.

Nijanse : biti će ih dostupno ukupno sedam :



Mene je najviše privukla treća po redu, broj 10 - Dazzling Coral. Slike koje ćete vidjeti u nastavku su napravljene na direktnom dnevnom svijetlu.



Radi se o divnoj blagoj ljetnoj nijansi - miksu tople ružičaste sa primjesama breskvaste boje. Nazvala bih ju skoro potpuno identičnom, samo glossy varijantom jednog od meni najdražih mat kremastih ruževa - Farmasi br 02. Na mojim prirodno jače pigmentiranim usnama do izražaja najviše taj ružičasti ton koji ima Dazzling Coral, kao što ćete vidjeti u nastavku na swatchevima ( na koži sam ruž nanjela u tri sloja, na usnama u dva )




Tekstura : tačno ono što i obećava. Zamislite savršen spoj i idealan balans balzama, sjajila i ruža za usne u jednom proizvodu. Mekan je, podatan, izuzetno hidratantan, lako maziv i ugodan za nošenje. Prosto klizi preko usana i uživam ga nanositi.

Finiš : glossy, staklasti sjaj u kombinaciji sa sitnim srebrnkastim shimmerom. Sjajne čestice su jako sitno mljevene i nema ih suviše tako da ne grebu niti se osjete na usnama dok ga nosite.

Pigmentacija : blagog do srednjeg intenziteta ali moram priznati mnogo bolja od većine ruževa ovakvog tipa što me je pozitivno iznenadilo. Iz jednog sloja dobije se lagani i prirodan nagovještaj boje sa malo sjaja dok se nadogradnjom iz dva do tri sloja ruž može podići do punog intenziteta boje i visokog sjaja.

Trajnost : nakon što se nanese i u slučaju da za to vrijeme ništa ne jedete ili pijete ostaje nepromjenjen maksimalno dva sata, nakon čega se njegov finiš pretvara u polu mat i na usnama izgleda kao mekani lip stain. Budući da je ruž jako kremast, sjajan i da je za jaču boju potrebno više slojeva i često obnavljanje očekujem da će se brže potrošiti u odnosu na klasične mat ruževe. Plus za činjenicu da se boja sa usana povlači ravnomjerno i ne uvlači u njihove borice tako da sveukupan dojam i dalje ostaje uredan.

Suma Summarum :
 
Nijansa mi se jako dopada i odlično odgovara mom toplom podtonu kože. Ruž je izuzetno ugodan, udoban i hidratantan a usne ostaju mekane čak i kad se skine. Glossy finiš izgleda divno i osvježava lice, boja se može nadograđivati tako da je idealan i za dnevne i za večernje varijante. Kao minus bih navela slabu do srednju pigmentaciju i pokrivenost i činjenicu da se ruž brzo skida i zahtjeva često obnavljanje. Sve u svemu, ukoliko želite suptilnu i prirodnu verziju boje, blistavi sjaj i ugodan i lagan ruž koji možete nanjeti čak i bez ogledala Shine Creator je pravi izbor za vas.

Da li bih izdvojila svoje novce i kupila ga ? Obzirom da mi je cijena još uvijek nepoznata ne mogu vam sa sigurnošću odgovoriti na ovo pitanje ali recimo da bih za njega bila spremna platiti do nekih 10 KM, top topova. Sve preko toga lično smatram nerealnim za ovakav tip proizvoda jer ipak više preferiram mat finiš u ruževima za usne, što zbog pokrivenosti, što zbog vremena koliko su spremni trajati na usnama što mi je jako bitno.

3 komentara:

  1. Broj deset mi se izuzetno dopao, kod nas je oko 8e sto mu dodje 16km, ni sama ne znam da li vredi tih novaca :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa nijansa! Bas ona boja koju obozavam!

    OdgovoriIzbriši