17. 06. 2011.

Lisa Eldridge - Vogue Beauty

Ja sam zaljubljena. I očarana. Od koncepcije videa preko modela do savršenog make upa koji je odradila. Ovo morate vidjeti !


I kad mi poslje ovakvog savršenstva i ostalih Lisinih uradaka (da ne spominjemo odlične Pixiwoo sestre) padne na pamet kako jedna njanjava Michelle Phan ima u prosjeku po 4 mil pregleda po videu a da ovim curama ne može ni cipele okrenut dođe mi da vrištim :///

Broj komentara: 6:

  1. Super video, definitivno ću se pretplatiti na Lisine tutorijale :D
    JUčer sam imala prvu ELF-ovu narudžbu, jedva čekam kad će stić.
    Super blog ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti :*
    Lisa je više od 20 godina make up artist i to se fakat i vidi mada mislim da bolje šminka druge nego sebe ali činjenica je da je odlična i da zaslužuje puno više pregleda i subscribera nego što ima.
    I čestitam ti na prvoj narudžbi, ELF inače brzo dolazi

    OdgovoriIzbriši
  3. nekoliko sam puta gledala ovaj video, pokazivala ga prijateljici koja s make up-om nema veze koliko sam oduševljena. ma lisa je divota jedna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahah njanjava :D
    sve receno jednim pridjevom
    i ja najvise volim lisu i pixiwoo,iako ja bas i nemam zivce gledati klipove,ja to sve na preskok :)

    OdgovoriIzbriši
  5. njanjava je i tačka :D ja obično odvrtim na kraj da vidim isplati li se gledat :)

    OdgovoriIzbriši