26. 06. 2011.

Pro et Contra - Catrice Absolute Eye Color duo


Imate li vi "treba-mi-nešto-a-ne-znam-šta" faze kupovine? Ja da. A možete li odoljeti kad je nešto novo a o tome na svakom koraku čitate pohvale beauty blogerica i forumašica? Ja ne.
I baš zbog toga sam uspješno ignorirala broj i količinu sjenila u svojoj kolekciji i prije par dana kupila ovo o kojem ćemo danas pričati - Catrice Absolute Eye Color duo 020 Missing : Jack and Rose


U ponudi je osam kombinacija nijansi : ljubičaste, ružičaste, smeđe, plave, zelene, sive... a sve ih možete pogledati ovdje. Dolaze u količini od 5 grama ukupno, tamnija nijansa ima 3 grama a svjetlija 2 grama. Cijena ovih sjenila je blizu 8 KM a poređenja radi, mono sjenila imaju 2 grama i koštaju oko 6 KM tako da se duo definitivno više isplati za kupiti.


Pakiranje je od prozirne plastike ali je dosta čvrsto i kvalitetno tako da su sjenila dovoljno osigurana od preturanja po neseseru i eventualnih padova što mi puno znači jer se inače laktam i vrlo često nešto sa stolića za šminkanje završi na podu.


Što se nijansi u Missing : Jack and Rose kombinaciji tiče tamnija nijansa je krasna petrolej zelena, skoro potpuno identična Petrol Keeps Me Running mono sjenilu br 190. Ima sedefasti odsjaj i bez shimmera je. Druga je svjetlija tirkizna zeleno-plava sa sitnim srebrnkastim shimmerom u sebi. Ovakve nijanse odlično pristaju curama tamnijih očiju a ja ih na svojim plavo-zelenim obožavam koristiti i kako ćete vidjeti kasnije na slici rezultat uopšte nije loš :)

Teksturom su krasna, sasvim se prsječno truse prilikom nanošenja, ništa pretjerano i dovoljno su mekana i podatna da se mogu lako nanjeti i izblendati. Pigmentacija im nije jača strana i priznajem da sam po tom pitanju očekivala mnogo više. Boje su dosta blijede kad se nanose samnostalno, pogotovo svjetlija nijansa ali u kombinaciji s bazom za sjenila dobijaju svoj puni sjaj i izgledaju identično kao u pakiranju što ćete i vidjeti kasnije na swatchevima. Nisu praškasta ni kredasta, nanešena preko baze dobijaju skoro pa kremasti efekat što mi se baš sviđa. Na trajnost nemam nikakvu zamjerku, s bazom će na očima izdržati čitav dan i izgledati jednako kao ujutro kad ste ih nanjele, bez da boje blijede ili da se sjenilo skupi u pregibima. Bez baze za sjenila ih i ne nosim, kao ni jedna druga sjenila što i vama preporučujem jer je razlika ogromna.

U nastavku pogledajte slike i swatcheve napravljene na dnevnom svjetlu te kako sjenila izgledaju na očima


                                                                             bez baze

                                                                     sa ArtDeco bazom

 

Kupila bih opet ? Da, jer su kombinacije boja krasne, pogotovo za jedan drugstore brend, količina od ukupno 5 grama sjenila za dvije kompatibilne nijanse po cijeni od oko 8 KM je odličan omjer, imaju kvalitetnu teksturu i dostupna su svuda. Jedina mana im je nedovoljna pigmentacija što je lako riješiti bazom za sjenila tako da i nije neki veliki minus. U svakom slučaju, isplati ih se probati.

:****

4 komentara:

  1. Svidja mi se make up jako, pravi ljetni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja već dugo pikiram kombinacije bronzanog i smeđeg, te lila i ljubičastog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas ti dobro stoji.Pitam se kako bi to izgledalo s crvenom kosom i zelenim ocima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imas nagradicu kod mene na blogu :)

    OdgovoriIzbriši