21. 06. 2011.

Make up osamdesetih

Sjećate li se onih groznih jastučića za ramena s kojima su žene izgledale kao ragbi igrači ? :)) Ja ne pamtim skoro ništa više od bebećeg perioda u kome sam u to vrijeme bila ali sa ove tačke gledišta se totalno mogu pronaći u tadašnjem stilu kad je riječ o make upu. Zašto ? Vi koje me pratite sigurno znate koliko volim boje. Jarke, intenzivne i žive. One koje pričaju priču za sebe i podsjećaju na dječije flomastere. E pa baš su se takve nosile osamdesetih. Big, bright i bold su bile glavne smjernice što podrazumjeva puno boja, puno tuša, puno maskare, puno ruža. Na očima se većinom nosila plava zatim zelena, tirkizna, narandžasta i ljubičasta. Na lice je išlo puno mat pudera sa kombinacijom bronzera i pink rumenila a na usne obavezni crveni ruž. Evo kako je to izgledalo na tadašnjim ikonama : Madonni, Cindy Lauper i Annie Lenox





Ne kažem da mi je to superiška za stavit na sebe i hodat po gradu, ja bih ipak smirila s nekim lijepim nude ružem za usne i izbacila rumenilo ili bronzer ali za potrebe današnje teme odlučila sam se u potpunosti držati izvornih smjernica i napraviti si pravi 80's look. Od boja sam izabrala kombinaciju fuksije, plave i zelene s puno izvučenog tuša i crne maskare a za usne duboku tamno crvenu nijansu.

Koristila sam :

Revlon Vital Radiance baza za sjenila, 120 paleta, Essence Cool Breeze olovka za oči, Wet n Wild crni gel liner i Cover Girl Lash Blast maskara

Avon Ultra Color Rich Moisture Seduction ruž u nijansi Red Kiss

Deborah 24 Ore tekući puder 01 , Rimmel Stay Matte puder u prahu Transparent , Benefit Hoola bronzer i Oriflame Fresh Pink rumenilo



 


Make up je osamdesetih bio fakat šaren, zabavan i glamurozan i to se mora priznati bez obzira na svo pretjerivanje u količini i bojama. Žene su u svako doba dana izgledale kao da idu na neki fensi-šmensi event i svima je to bilo opušteno i normalno. Danas bi me ovako našminkanu na ulici ispratili u najmanju ruku sa nemoralnom opisnom imenicom na slovo k ili d :) 

Bilo kako bilo, color blocking je ove godine doživio svoj come back, prvo u segmentu mode a onda i make upa samo što ovaj put, par desetljeća kasnije, krajnji rezultat izgleda mnogo urednije, finije i tehnički bolje.
 

   :*****

Nema komentara:

Objavi komentar