06. 06. 2012.

Najgori make up proizvodi koje sam ikad kupila

Kad ste jako znatiželjni po prirodi, ne držite se rutine i volite isprobavati različite dekorativne i preparativne kozmetičke proizvode neminovno je da će se ponekad u vašim rukama naći par promašenih investicija. I to ne samo zato što svi imamo različit tip kože, kose i slično, nego zato što ste imale realna očekivanja poput onih da će se sjenilo vidjeti na kapku, krema protiv urastanja dlačica neće peći kao sam vrag jer je na njoj navedeno da se upotrebljava nakon depilacije, da će krema za matiranje zaista matirati, da dezedorans reklamiran protiv bijelih tragova stvarno neće ostavljati bijele tragove, da olovkom za oči nećete izranjavati kapke kako bi ostavila trag i tako dalje. Danas ću vam pričati baš o takvima jer sam ja ona cura s početka posta koja na prste jedne ruke može nabrojati šta je to kupila više od jedanput ali mi zato ni svi raspoloživi prsti ne bi bili dovoljni da izbrojim na koliko sam failova bacila pare. U nastavku se za početak nalaze oni iz područija dekorative.

Gosh Pearl Shine ruž za usne 


Ruž je sedefast do bola što i nije toliko frka da nema i prilično krupne šljokice, tačnije najveće koje sam ikad vidjela u jednom takvom proizvodu. Grebe, grebe, užasno grebe... Još jedan plus na minus :  jaaako je kremast, poput Labella i bez dobre podloge i olovke ne opstaje na usnama. A ako mu date i podlogu i olovku pa čak i bazu za ruž izdržat će do prvog doticaja usana s nečim - čašom, priborom za jelo....bilo čim. Nakon toga sva boja se seli na nešto od navedenog i na usnama ostaju jedino velike šljokice. Totalno neudoban, netrajan i precjenjen proizvod - imala sam nijansu 620, plaćenu čak12 KM, za šta bih mogla kupiti ni manje ni više nego 4 fenomenalna Golden Rose ruža. Bravo ja.

Oriflame Color Attraction ruž za usne



Attraction šta ? Boja je najmanje što ovaj ruž posjeduje. Ne bih to nazvala bojom nego blijedim nagovještajem iste. S puno sedefa. I prerijetkom teksturom zbog koje na usnama nemam osjećaj da imam bilo šta pa čak ni balzam. Suvišno je govoriti o trajnosti jer je skoro nevidljiv. Imala sam Frosted Peach nijansu koja je u katalogu čak i na usnama modela izgledala kao prava punokrvna breskvasta nijansa. Kad sam ga dobila morala sam provjeriti da se nisu zeznuli kod slanja. I naravno da nisu. Ne mogu se sjetiti koliko sam ga platila, mislim oko 6 KM na nekoj akcijskoj ponudi. Koliko god da je koštao, previše je.

Carlo Di Roma 3D Magic sjajilo


Kralj zla kao i sve ostalo iz njihovog asortimana što sam imala priliku probati. Užasno se osjeti na neke jebene hemije, užasno lijepi i  sve u semu toliko je užasne strukture da se čak čuje neki packavi zvuk kad ga nanosim na usne (!?!). Ostavlja bijele linije na unutrašnjem rubu donje usne i smeta kao da sam se naljepila Oho ljepilom po usnama. Đavo nek nosi moju radoznalu prirodu, za te 4 KM sam mogla kupiti dvije predivne Milke. S malinama i višnjama recimo. I biti barem debela i sretna.

Max Factor Creme Puff puder u kamenu ( i ostali MF puderi)



Bila sam sretna ko prase jer sam pronašla savršenu nijansu u petici koja je čak bila i translucent i mogla se prilagođavati svim nijansama tekućih pudera koje nosim, tekstura je bila fina, gramaža zadovoljavajuća pa sam ga smatrala vrijednim cijene od čak 14 KM koliko je koštao čak i bez obzira što mu je miris bio pomalo preintenzivan i umjetan. Sve dok mi nije na licu izazvao opštu katastrofu s kakvom nikad prije ni poslje nisam imala iskustva. Na mom licu koje inače uopšte nije sklono tome i ne reaguje baš tako lako pojavile su se bubuljice širokog spektra - bijele, bolne potkožne, miteseri...you name it. Štetu sam sanirala mjesecima. Ista stvar mi se dogodila kad sam probala MF tekući Lasting Performance koji mi je pored toga bio težak, oksidirao i klizio s lica u flekama a čak nemam pretjerano masnu T zonu ( i koštao je jednako kao i Revlonov Color Stay - kod nas! ).  Isto se desilo kad sam isprobala njihov Miracle Touch.  I Color Adapt. Dok konačno nisam naučila lekciju. Od tad pa do danas se ježim na sam spomen MF pudera i njihovom štandu prilazim samo ako mi treba maskara a imaju ponudu s dvije na akciji.

Catrice Mousse Mattifying puder 



Dok je ovakav isti iz Essencove ponude fenomenalan za svoju cijenu, Catrice je što se mene tiče totalno profulao i ispod toga. Imala sam nijansu 010 Light Beige, najsvjetliju u gami i nju bi se prije moglo nazvati Light Pink jer je ružičasta da za jedan puder više pink ne može biti. Pjenasta tekstura je prerijetka, prebrzo se suši na koži bez obzira na korištenu podlogu i nekako se stisne i stvara osjećaj težine, izgleda kao maska, naglašava proširene pore i suhe dijelove lica za koje nisam ni znala da ih imam. Trajnost mu je jako loša, miris umjetan i preintenzivan i sve u svemu o njemu nemam niti jednu pozitivnu stvar za reći. Sreća što su ga zamjenili sa novim izdanjem koje se zove Matt Mousse Make Up ali nisam niti namjeravam isprobati.

Deborah Hi Tech rumenilo u nijansi Mogano


Ovo je jedina nijansa na koju imam pritužbe jer inače obožavam sva Deborah rumenila i nemalo sam puta rekla kako mi je Paprika i poslje sve sile skupljenih u kolekciji i dalje jedno od najdražih rumenila na svijetu. Ali s Moganom je bila potpuno druga priča - čudan miks smeđe-ljubičaste-šljivaste boje, još čudniji metalik finiš koga od tad nikad nisam vidjela,  tvrdo, malo pigmentirano, teško se blendalo i nijansa je na meni izgledala bukvalo prljavo - tek onda kad sam se potrudila na sve moguće načine razraditi ga i izbledati da izgleda ravnomjerno nanešeno. Jedino rumenilo koje nikako nisam uspjela iznjeti.


Rimmel Recover korektor


Kupila sam ga na konto toga što mi je Recover tekući bio dosta dobar ali se ispostavilo da je ovo zaista najgori korektor koji sam ikad isprobala. Ikad. Nemoguće ga je lijepo izblendati na koži jer je gust poput krečne mase, sve nijanse su jako žute pa odskače od svakog tekućeg kad sam ga pokušala koristiti na licu iako sam topli podton  i kao manijak se uvlačio u borice oko očiju pa mi to područije izgleda triput gore nego bez njega. Dovoljno da ga otpišem za sva vremena i požalim čak i 8 KM koliko sam ga platila.

Rimmel Stay Matte tekući puder


Ja stvarno ne znam gdje je njima bila pamet kad su mu smišljali ime i napisali kako matira 12 sati, potpuno prekriva i kontrolira sjaj jer formula i stvarni efekat su malo je reći kilometrima daleko od toga. Ovaj puder je izuzetno masan, gnjecav, ostaje na površinskom dijelu kože, spada, klizi, prosijava.... Maska je mala maca kako on izgleda na licu a na mat efekat teško da možete računati duže od pola sata-sat nakon čega izgleda kao masna folija zaljepljena preko face. O potpunom prekrivanju da i ne govorim jer ga čak i Bourjois HM šiša za klasu po tom pitanju.  Loš, očajno loš puder. Ukoliko ste ikad razmišljale da ga kupite dodajte još 1 KM i uzmite si Essence puder u pjeni koji zaista radi sve što Stay Matte obećava.

Catrice All Round paleta korektora




Kad sam ga tek kupila ( za oko 7 KM u Kozmu) jedan period sam ga koristila intenzivno i bio je dosta dobar, klasični korektor sa srednjom pokrivnom moći i nije se uvlačio u borice oko očiju. Nakon što sam kupila neke druge korektore i malo ga zanemarila (ne pričam o godinama)  primjetila sam da se na vrhu svake nijanse stvorio neki masni film. Pokušala sam ga prebrisati to i koristiti ostatak sadržaja ali onda sam otkrila da ono što je ostalo ispod više ne vrijedi ničemu - bio je pregust, presuh i potpuno neupotrebljiv. Ne znam zbog čega mu se to dogodilo jer nije bio izložen toplini, izravnoj svjetlosti, niti mu je istekao rok. Jednostavno je sam od sebe promjenio teksturu i morala sam ga baciti.

ELF duo kremasta sjenila



Sve što sam imala za reći o njima rekla sam u ovoj recenziji ali ukratko -  sjenila nisu kremasta nego masna poput gustih sjajila za usne, s pigmentom se možete pozdraviti čim ih krenete blendati po kapcima jer nestaje u nepovrat, skupljaju se u pregibima čak i preko baze, skupljaju se i fiksirana sjenilom u prahu, skupljaju se bez obzira na količinu u kojoj su nanešena. Loš efekat, loše pakovanje, loša sjenila. Nakon gomilu isprobanih ELFića za mene su ova sjenila i dalje najlošiji proizvod koji nude.

ELF Plumping Lip Glaze sjajila 


Očekivala sam peckanje kao i kod svih proizvoda za usne s plumping prefiksom. Ali nisam očekivala da će peći kao sam vrag, do granice bola i neizdržljivosti. Dovoljno da ga probam tri puta - prvi put, zadnji put i nikad više.  I prosljedim dalje. 

Bourjois Sourcil Precision olovke za obrve


Jedini proizvod koji me je razočarao kad govorimo o Bourjois dekorativi ali me razočarao za barem još pet njih. Ove olovke bole i zaista to mislim. Toliko su tvrde i nepigmentirane da sam bukvalno morala drljati po obrvama pola sata kako bi ostavile bilo kakav trag. Mislila sam da je samo do toga što sam uzela presvijetlu Blond Clair nijansu pa sam se vratila u Kozmo i kupila još i Blond Fonce nakon čega sam skužila da  sam samo završila s duplim troškom jer se radi o istoj stvari - nebitno koliko je boja svijetla ili tamna. Nije im pomoglo ni oštrenje, zagrijavanje prstima ili fenom za kosu pa sam ih proglasila potpuno neupotrebljivim. U punom smislu te riječi. 

Rimmel Extra Super Lash maskara



i u biti sve ostale Rimmel maskare koje sam probala, nažalost ne mogu im se svima sjetiti imena ali bilo ih je sigurno oko 6-7 vrsta ( osim Sexy Curves, nju sam dugo kupovala i bila mi je dobra) ali sam zapamtila ovu super duper ekstra naziva jer je bila sve samo ne to. Možda bi bila dobra nekome s gustm, dugačkim i sve u svemu pohvalnim trepavicama i to za neku dnevnu varijantu ali moje kratke, rijetke i ravne je samo i bukvalno malo obojila i ništa više. A na pakiranju je navedeno da daje dramatičan izgled. Hau jes nou. Ne znam kako su zamislili tu dramatiku ali ova maskara od volumena ne daje ni v, od produžavanja ni p a od ništa veliko ništa. E da, još su me i svrbile oči od nje što mi se nikad do tad nije desilo jer inače uopšte nisu osjetljive.

O, bilo je toga još da ne mislite kako sam ipak dobro prošla. Ovi gore nabrojani nisu jedini ali ih se definitivno najduže sjećam. Ne kažem kako ni vama sigurno neće odgovarati ali što se mene i moj make up iskustva tiče oni su top topova u kategoriji pod nazivom Ne Daj Bože Nikome. Na neke sam bila toliko ljuta da ih nisam čak ni prosljeđivala nego bacala direkt u kantu s zavidnom količinom huje u pokretu. Onako, da odzvone,  nek se barem čuje lijep zvuk. Inače nisam picajzla za novcima i nije mi ih žao potrošiti, pogotovo na šminku ali za pobrojane itekako jeste i dan danas pa čak i da su bili i još jefitniji nego što sam ih platila.

Broj komentara: 27:

  1. UUU Max Factor... malo je reci da mi je izazvao nepravilnosti na kozi... prava rec je deformitet!!! Mrzim njihove pudere...

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristan post, nema sta! A gori od Rimmelovog Stay Matte pudera je jedino njihov penasti Stay Matte!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjećam se rantova na neke od ovih proizvoda. :) I onog Alverde tuša :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njih nisam spomenula samo zato što su iz izbacili iz proizvodnje i zamjenili boljima a da nisu nema šanse da bi ih promašila :)

      Izbriši
    2. Sve je individualno,vezano za ovo sto si napisala.Sto se tice deborah rumenila br.59 mogano,mislim da je to najbolje rumenilo koje sam ikad koristila,i nema ko me ne pita koje rumenilo koristim.Naravno,u mom slucaju dobra je podloga tj.puder,i cetka za nanosenje i nezni pokreti rukom.Npr. ja se ne gledam u ogledalo dok nanosim rumenilo vec zmurim i idem na osecaj,to je veoma bitno...Imati isecaj dok nanosis rumenilo a ne ga bezveze stavljati grubim i brzim pokretima,nije rumenilo krivo.I veoma je bitno,jos da dodam,da puder tj. ten bude u tamnijoj nijansi tj.puti,jer to onda izgleda savrseno.

      Izbriši
  4. Hau jes nou ahahahahah. Baš si me nasmijala :).
    Stay matte, živa istina sve što si napisala. Još ga ja kupila po preporuci drugarice.
    Oriflame ruževi su generalno takvi. Oni su više u nekoj sjaj/balzam kategoriji, i ja ih zaobilazim u širokom luku :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno koristan post, bar znamo što izbjegavati ubuduće :)


    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. odličan post :D
    a ovo hau jes nou me totalno podsjetilo na Izeta :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Prošli vikend sam digla i pogledala 4 DVDa iz prve sezone pa mi se uvuklo u glavu :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Jeij novi post :)

    I meni je MF Translucent bio grozan, a od Rimmel-a bih dodala njihovu belu olovku :/

    Vec cekam novi post :D

    Pozz, Alekta :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala na korisnim informacijama :) odličan post...

    OdgovoriIzbriši
  10. Super sto si Gosh karmin stavila na prvo mjesto jer ga zaista zasluzuje. Imala prije par godina i nikako mi nisu bili jasni komadi glittera u njemu, pokusala ga par puta koristiti i odustala. Samo sto bih ja dodala da moj nije bio ni kremast,tj. bio je prvih 5 minuta, pa bi se onda tako sasusio na usnama... fuj... kad se samo sjetim. MF puderi su se generalno "pokvarili" posljednjih par godina, ja sam nekad koristila i Creme Puff i nije mi uopste bio los,apsolutno nista lose nije izazivao na mom licu. Jedino sto se malo vise vidio, ali nisam koristila translucentni, nego neki drugi,ne sjecam se nijanse.
    Ostalo nisam probala, osim ove Rimmel maskare koja je meni za dnevni look bila super, ali su mi trepavice normalne duzine i uvijenosti pa je to vjerovatno ta razlika. Kupovala vise puta, nikad se nisam razocarala.
    Bas si mi dala ideju za novi post :) Mislim da treba vise pisati sta ni slucajno ne kupovati, nego sta je pravo dobro:) Jer,recimo, mene je jako interesovao ovaj Rimmelov korektor jer mi je puder bio super, ali sad sam definitivno odustala od kupovine. Thank you. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uh,moram izneti svoje utiske o dva proizvoda sa liste...Prvo,takodje sam vrlo dugo koristila Rimmel maskaru i bila mi je vrlo dobra...A drugi proizvod je iste marke-Stay matte-istina,ne daje mi mat zavrsnicu ali je na mom licu potpuno prirodan i lagan,srednje prekrivenosti...moram priznati da skoro nisam probala neki koji mi je tako odgovorao:) pa eto,verovatno je to potpuno univerzalno...:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne volim MF, boje su im prenarančaste... i potvrđujem ovo za ELF sjenila, žali bože novaca....

    OdgovoriIzbriši
  13. Svidja mi se jako ovaj post...takodje nisam zadovoljna rimmelovim maskarama,jer su mi trepavice kao i tvoje ravne,retke...i ruzevi iz oriflame su mi uzas,probala sam iz vise kolekcija,i sve sam prosledila dalje... GR ruzevi su zakon,vise ne bacam pare ni na jednu drugu marku.. A deborah mogano obozavam leti kad pocrnim,super mi stoji,samo ga leti mogu izneti...zimi izgledam sva flekava od njega :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Uh a meni Deborah Mogano omiljeno rumenilo! :) Jeste tvrdje, to je istina, ali meni je boja fenomenalna! A meni je Rimmel apsolutno sve katastrofalno - maskare, karmini, lakovi... bljak, mrzim tu marku. Super post, pisi nam cesce!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slazem se s tobom vezano za deborah rumenilo,savrseno je ako,kao sto sam vec rekla,umes da ga nanosis i ako imas dobru podlogu tj.puder.

      Izbriši
  15. Rimmel puder sam i ja kupila katastrofa nad katastrofama,zasjajila bih se kao spek u roku od 1 h

    OdgovoriIzbriši
  16. heheh, potpuno se slažem za Max factor pudere, meni su preteški i svaki sam samo probala i ostavila.. nađem ih nakon dvije godine nepotrošene i bacim , to mi se uvijek desi.

    OdgovoriIzbriši
  17. Imam potpuno drugačije iskustvo sa spomenutom Rimmelovom maskarom, ne daje neki vauuuuu efekat, ali je sasvim u skladu sa cijenom od 5-6 km. Solidna maskara za dnevnu varijantu, na mojim trepavicama zna izdržati i po 12+ sati bez ikakve korekcije i ne osipa se, što zbog čega joj dajem veliki plus. A za Rimmelov puder se sasvim slažem, očajan je...

    OdgovoriIzbriši
  18. Meni lično je ova Rimmel maskara, f a n t a s t i č n a. Koristim je, pa sigurno najmanje dvije godine i super mi je. Nemam je namjeru uskoro mijenjati, jer mi odgovara po svim parametrima. Tako da to možda i nije samo do maskara, ne odgovara svakome sve. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Oldičan post :) Hvala mnogo da korisnim savjetima :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Hellо, I desiге to ѕubscrіbе fοr this wеb
    site to gеt most recent uρdatеѕ, therefoгe whеre can i do it please help οut.


    Hегe іs my ωeblog; v2 cigs
    My web site - V2 Cigs Reviews

    OdgovoriIzbriši
  21. This short article clarifies briefly but clearly how this
    technique capabilities. Disc compression remedy is also suitable for people who have ruined vertebrae.


    Also visit my page ... flex mini

    OdgovoriIzbriši
  22. ӏ feel that is one of the so much important infoгmation for me.
    And i'm satisfied reading your article. However should remark on some normal things, The site taste is great, the articles is in reality nice : D. Excellent task, cheers

    Also visit my webpage :: 1visit Our Website

    OdgovoriIzbriši
  23. znam da komentiram stari post, ali i meni je jedan max factor puder u kamenu napravio nesagledivu štetu na licu - od normalne mladenačke kože dobila sam strahovite akne, štetu sam sanirala godinu dana, i to samo lijekovima. držite se dalje od max factora.

    OdgovoriIzbriši
  24. Rimmel Stay Matte - potpuno se slažem, sam nekako ružno zagletuje facu i to je to :/ I ovi oriflame ruževi. Neznam koju sam točno nijansu imala al nije ni vrijedno sjećanja

    OdgovoriIzbriši