19. 03. 2012.

Golden Rose kozmetika - slike, swatchevi

Ako čitate moj blog znate da sam već godinama u ljubavi sa GR ruževima za usne jer sam ih hvalila mnogo puta dosad i uvrstila među proizvode godine. Zapravo, sad kad razmislim,  već bi mi morali odobriti neki jeben popust obzirom na to koliko sam puta dosad kupila i potrošila nijansu br 98


Nosim ju bez obzira na priliku, godišnje doba i šminku koju imam na ostatku lica. Nosim ju kad ne znam koji ruž odabrati jer se uz sve slaže i jedina u potpunosti može prekriti prirodno jaču pigmentaciju mojih usana koja kvari nijansu skoro svakog ruža ako je predhodno ne neutrališem tekućim puderom, što me izbacuje iz cipela (zato i ne koristim sjajila za usne).
Nosim ju jer je jedini nude ruž koji mi fakat stoji.
Nosim ju do prodavnice kad idem po hljeb.
Ukratko, skoro pa uvijek.

Elem dakle, za ruževe sam znala da su super a ostalo mi nekako nikad nije palo na pamet da isprobam. Nije dolazilo na red sve dok se nisam zakačila na jednu forumsku temu o predmetnom brendu gdje su sve cure bile oduševljene njihovim Silky Touch rumenilima. I kako to obično biva, odem po jednu stvar a vratim se s malo više od toga. Preciznije sa 4 rumenila, puderom u kamenu, maskarom, bronzerom i duo sjenilom ( i tu lijeka nema ).

Blog je ponekad tako dobar izgovor.











Sliky Touch rumenila - malo je reći da su mi jedno od najvećih kozmetičkih iznenađenja u posljednje vrijeme. Ne dajte da vas neugledno plastično pakiranje sa providnim poklopcem zavara jer se unutra krije prekrasan pigmentiran proizvod od punih 6 grama u količini. Krasno se blendaju, minimalno truse i dugo mi ostaju na obrazima. Koža na mojim obrazima je normalna pa ne mogu garantirati koliko bi se zadržao na masnoj ili suhoj koži. Kvalitetom nimalo ne odskaču od uobičajenih drugstore brendova, ako nisu i bolja. Ono čime definitivno odskaču jeste cijena - primjerice za jedno Maybelline rumenilo trebale biste izdvojiti barem dva puta više od onoga koliko ćete platiti GR-ova jer ona koštaju 4 KM. A vrijede mnogo više od toga. Moji favoriti su 209 divna topla koraljna nijansa i 210 za koju sam na prvu mislila da mi neće stojati jer je hladna prljavo ružičasto šljivasta ali sam se prevarila - itekako lijepo stoji na neutralne i tople tipove kože. Nijansa 204 inače u sebi ima malo sitnog srebrkastog shimmera koji se lovi više na umjetnoj svjetlosti a swatcheve i slike sam radila na izravnoj dnevnoj (suncu). Sve ostale prikazane nijanse su mat. A 202 je zamislite prava breskvasto-naradnžasta :)





Terra Powder br 103 - poredano po wow faktoru ovo je drugi proizvod po redu. Potpuno je mat teksture bez imalo shimmera i sličnih derivata pa se može koristiti i za konturiranje i za cijelo lice. Boja je dovoljno blaga da bi pristajala i jako svijetlim curama a sam bronzer u sebi ne sadrži nimalo narandžastog pigmenta što mu je svakako veliki plus. Na uporednom swatchu sa Benefit Hoola bronzerom oba su nanešena u debljem sloju da bi se razlika bolje vidjela, inače se Terra Powder blenda na dosta blagu i prirodnu sunkissed bojicu. I nimalo ne pretjerujem kad kažem da mi je uštedio prilično novaca jer zbog njega neću više kupovati Hoolu obzirom da se divno blenda, prirodno i lijepo izgleda na koži i napakovan je tako da se minimalno trusi pri nanošenju. Veliki plus ide ne toliko na preslatki dizajn samog bronzera koliko na njegovu količinu od čak 17 grama. I cijenu, naravno. Košta 10 KM. Kao minus bih kao i kod ostalih GR proizvoda eventualno mogla navesti jednostavna pakiranja ali meni to ne smeta sve dok su proizvodi unutar njih toliko dobri i pristupačni poput ovoga.


Duo sjenilo za oči 201 - pripada njihovoj crnoj liniji za koju se ne mogu sjetiti kako se zove, uglavnom, u identičnu su pakirani i ruževi koje sam ranije predstavljala i koristila. Obje nijanse u ovom sjenilu su tople i potpuno mat, svilenkaste teksture. Pri nanošenju se nešto više truse i to je razlog zbog čega nisam posebno oduševljena njihovom kupovinom iako se savim dobro blendaju i preko baze traju kao i bilo koje drugo sjenilo iz moje kolekcije ali ne volim nered koji stvaraju okolo, pogotovo jer je ambalaža crna pa ju moram čistiti poslje svake upotrebe. Pigmentacija im je također prosječna, mnogo bolja nego kod Essence a za nijansu lošija nego kod Catrice sjenila..Cijena im je smješna, jer ukupno 6 grama koliko imaju košta 2 KM ali ih više neću kupovati jer ne volim proizvode koji stvaraju nered. Kako ova sjenila izgledaju na očima bez baze možete vidjeti na par slika ispod.



Silky Touch puder u kamenu br 4  - odličan proizvod koji ima sve što bi jedan dobar završni puder trebao imati, dovoljno svijetlu i neutralnu nijansu, prirodan zaveštak i neprimjetan izgled na licu. Jednako kao i Terra Powder i ovaj se sasvim minimalno trusi tako da se ne rasipa okolo i ne stvara nered. Lijepo se blenda i raspoređuje i ne izgleda nimalo brašnjavo. Ja sam se doduše malo zeznula s nijansom jer bi mi trebala za jednu tamnija ali pošto 12 grama ovog pudera košta 5 KM nije mi nikakav problem usput kupiti još i dva :) 




Perfect Lashes Ultra Volume x4 maskara - na početku kad sam ju tek kupila učinila mi se dosta dobrom, zbog guste, izuzetno crne, idealno vlažne forumule i praktične četkice jednostavne za upotrebu. Ali prvim nanošenjem sam skužila da iako daje obećavajući volumen ( za usporedbu moje trepavice bez maskare izgledaju ovako ) iz tube na četkicu izlazi jednostavno puno previše proizvoda i uvijek moram imati spremnu papirnu maramicu da njom obrišem višak. Ovo što vidite na slici gore je samo jedan sloj maskare. Nemoguće ju je nanjeti u dva sloja a da na trepavicama ne budu kilogrami. Plus za činjenicu da se nimalo ne grudva, ne truni i ne ostavlja tragove na okoloočnom područiju. I lako se uklanja sa običnim sredstvom za skidanje šminke. Čak i drži trepavice fino zavinutima i bez uvijača. Ali joj i pored odlične cijene od 3 KM za 9 ml ne mogu oprostiti preširoki otvor i nedovoljan filter koji bi na četkici ostavio optimalnu količinu maskare za uredno nanošenje u barem dva sloja.



2000 ruževi 109 i 107 - ovo je linija ruževa koju ranije nisam viđala i zbog toga sam uzela ove dvije nijanse za probu. Međutim iako su boje lijepe tekstura im je nekako čudna, i suha i premasna u isto vrijeme. Da, zvuči čudno ali ni sama ne znam kako to objasniti na pravi način. Jednostavno je čudna i ne sviđa mi se. Pored čudne teksture i miris je identično friki, prepuderast i preintenzivan. Toliko da sam ih samo probala, swatchala i ne namjeravam ih više koristiti. Cijena im je duplo manja nego kod odličnih ruževa iz crne linije, koštaju 2 KM ali ne vrijede ni duplo manje. Jednostavno ne vrijede.

Da sumiramo :

Pored predhodnog super iskustva koje imam s ruževima iz crne linije i koje vam i dalje od sveg srca preporučujem da isprobate, jednako dobre preporuke idu i na račun rumenila i pudera u kamenu iz Silky Touch linije i fantastičnog Terra Powder bronzera. Sve proizvode sam kupila na pijaci, jednostavno zbog toga što iako postoji jedna mala parfumerija u mom gradu koja prodaje samo GR, cijene koje imaju idu i do 3-4 KM više nego što koštaju kod mog čike na pijaci :) Čiko će ih i naručiti i donjeti za vas ukoliko ih trenutno nema jer robu nabavlja i više puta sedmično. Čiko se nalazi na maloj pijaci na Bulevaru, drugi štand s lijeva kad ulazite s glavne ceste,  za cure koje su iz Tuzle. I ne, čiko nije platio niti me podmitio da o njemu napišem bilo šta :)  Čiko je jednostavno toliko ljubazan, drag i strpljiv da je to kod mene zaslužio.

Broj komentara: 87:

  1. ah, rumenila 202 i 209, sutra na pauzi obavezno na pijacu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Objavi kad ih uloviš. Ako uspiješ stati samo na ta dva :)

      Izbriši
  2. Rumenilo 210 me je osvojilo :_D Probaj njihov bronzer u tri boje, predobra stvar, kad ga nosim svi me pitaju sta je to tako finooo :) Odlican post ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvom prilikom kad ga pronađem, opasno me furaju bronzeri u zadnje vrijeme :)

      Izbriši
  3. Odlicno si sve to opisala. Sve je divno, definitivno cu kupiti rumenilo i ruzeve. Savrseno je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nazalost kod mene u Mostaru nisam nigdje vidjela veci asortiman golden rose kozmetike :(,a pogotovo ove stvarice koje si ti kupila...smrc,smrc

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti treba nešto kupiti i poslati samo javi, nije mi teško

      Izbriši
    2. Imas u Mostaru na Aveniji, gdje se bizuterija prodaje..preko puta Strojarske skole,

      Izbriši
  5. rumenila deluju fenomenalno!
    ja imam ruz 99 i obozavam ga, a moram da nabavim i 98, on mi deluje da vise vuce na rozikasto a to mi bas treba :) tebi super stoji 98 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu da vjerujem da ti još nemaš nijedno :)
      Imam i 99-ku ali ju puno slabije koristim od 98, zgasitija mi je upravo zbog tog manjka ružičaste u njoj

      Izbriši
  6. Meni se baš više sviđaju siva pakiranja... a imam ove brojeve, ove fotke sam jas fotkala, crne pakiranja dakle: http://imageshack.us/photo/my-images/4/55959027.jpg/, i meni omilenije 98, al ovo proleče dosta se družim i sa 67, i sive pakiranja: http://www.femina.mk/out/?id=3db362ccd1e039c8a5853d4463b03350&safeurl=http%3A%2F%2Fimageshack.us%2Fphoto%2Fmy-images%2F204%2F33791390.jpg%2F, ma sve mi se sviđaju i non stop ih imam u tašni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaoj, ova 120 iz crnog pakiranja je prosto savršena nijansa !!! Ostale imam, a jesu li nijanse sa druge slike iz ove sive linije što sam i ja kupila ili iz neke druge sive ?

      Izbriši
    2. Oprosti, evo sada sam opet išla kroz toj blog, radim spisak...
      120 je savrsen, i moja sestra koju ne zanima sminka previse, ima 2-3 ruža, ima njega. A te sive su te od 2000 collection i nemam probleme s njihovo teksturo.

      Izbriši
  7. Zna iko gdje ima ovih proizvoda u Sarajevu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja koliko znam, ima Golden Rose parfimerija u gradu kod Katedrale, preko puta (bivšeg) Centrala.

      Izbriši
  8. Rumenila su prekrasna, samo mi je pakovanje nekako čudno, zašto ih nisu napravili okruglima? Pretpostavljam da je tu išao neki kvazi kist, ali totalno nepotreban. 209-ka je definitivno na višlisti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je bila i moja prva asocijacija, puno bi bilo bolje da su izbacili ionako potpuno beskorisne male četkice (pobacala sam ih) i umjesto toga proširili samo rumenilo na ostatak pakovanja

      Izbriši
  9. Irna, super post i odlicna recenzija (kao i uvek), a druga recenica me bas nasmejala u ove sitne sate :DDD

    Probaj Perfect Shine ruzeve, oni su baaaaas dobri :)

    pozdrav, Alekta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa ti si kriva za rumenila i bronzer :) Hvala ti još jednom na preporukama, isprobat ću svakako i PS-iće

      Izbriši
    2. Hehe, nemoj da me ubijes, ja samo preporucim nesto sto je dobro, a pristupacno :-)))
      veruj mi, njihovu kozmetiku aktivno koristim vise od tri godine, a kod nas je i apoteke drze, tako da, kapiras ;)

      i da znas, Perfect Shine ruz 205 ti je skoro isti kao crni 98, samo je za mrvicu svetliji (ali mrvicu :-) ), i hidratantniji, pa em neguje usne, em mnogo lepse mirise nego crno pakovanje, a devojke su njim prezadovoljne :)

      i da, pijaca rulz i sve pohvale za ciku :DDD

      puuuuno pozdrava za tebe jos jednom pratim te redovno <3

      Alekta :)

      Izbriši
  10. Sad sam brljala po neseseru i na crnoj ambalazi pise samo GR i broj. Ja se od moje 90 ne odvajam celo leto a ovo 202 rumenilo mi se bas svidja. Posto volis boje na ocima probaj i metalik tuseve, posebno tirkizni :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haman da im ta linija stvarno nema naziv :S Malo mi je glupo stalno ju navoditi kao "ono u crnom pakovanju" ali očito da ću morati.
      Koliko su trajni ti metalik tuševi ? Pogledaću ih ovaj vikend, trebalo bi mi par novih

      Izbriši
  11. U Mostaru je nemoguce pronaci cijeli GR, ponegdje pokoji ruz. Ruzevi su divni i navukla sam se, tako mi se svidjaju cijenom, bojom i teksturom da sam se natjerala da ih stalno nosim kako bih se navikla na uzasan miris koji imaju. Mozda je nekome ruzan ovaj miris, ali ne toliko, meni je uzasan bio, ali sad ga skoro ni ne osjetim. Pronasla sam FlorMar u Mostaru ali GR nema. Moram na pijacu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj mila meni oni uopšte ne mirišu loše,ne mirišu mi tačnije skoro nikako. Nisam osjetljiva na mirise a godinama već imam i hroničnu upalu sinusa pa je vjerovatno do toga :)
      I za tebe vrijedi isto kao i za Red Berries, javi ako ti treba nešto kupiti i poslati

      Izbriši
    2. Ma i meni je neka kozmetika koja drugima ima miris meni ne smeta, ali ovo mi je bilo tako intezivno na usnama i baš mi smetalo, ali sam se navikla.
      Hvala ti puno to ti javim na email

      Izbriši
    3. Pozdravv iz Širokog ;)...evo pitanje za Junonu, daj mi reci gdje je taj FlorMar i kakvi su proizvodi? i da, jesi slučajno igdje naišla na ova GR rumenila? :))

      Izbriši
  12. Jako mi je drago da si ovako zadovoljna jer sam na neki nacin i ja nagovarala na kupovinu :D Trudim se da svima razbijem predrasude jer su ovo mozda i najbolja rumenila koja imam, a razna sam probala. 210 je definitivno moj favorit, a moras probati i 208, mislim da je odlicno za svetilije tenove.
    a na kameni puder su mene moje drugarice nagovorile. Poznajem jako veliki broj devojaka koje su prezadovolje!
    I ne zaboravi crvenu 3d maskaru da probas ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, iskreno i ja sam imala malo predrasuda prema ostatku njihovog asortimana ali mi je drago da sam se prevarila. Izuzetno su im kvalitetna rumenila, oduševljena sam i sigurno neću stati samo na ovima.

      Izbriši
  13. Idolu moj,je li te mogu nesto zamoliti???Da mi u GR ruzevima nadjes alternativu za Pink about it,jer kod nas nema Revlona,a uzasno mi se svidja ..pa kad budes isla kod cike(zivio ciko!!!!)da poneses i pronadjes bar slicnu nijansu..unaprijed hvala,tvoja krezava

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može draga, nije problem, naći ćemo taj dupe sigurno a ako ga i ne bude bilo uzeću ti kad budem sledeći put naručivala sa Cosmetic House :*

      Izbriši
    2. da li sam ti ikad prije rekla da te volim :)
      hvala mila moja nevidjena(nadam se da ce se to promjeniti)virtuelna prijateljice!!!

      Izbriši
  14. Odlican post! Obozavam njihovu sminku, imam i rumenila, (terakota su isto odlicna, preporucujem da ih probas) i pudere, i ruzeve u svim pakovanjima, Perfect Shine su mi favoriti, jedino sa mono senkama nisam bila mnogo zadovoljna, ali ni one nisu lose. A obzirom da je ovo najjeftinija kozmetika, pristupacnija cak i od Essence, a bolja, od skoro sam se opet navukla na njihove stvarcice kao nekad...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad kad sam isprobala, mogu sigurno reći da je GR po svemu bolji od Essencea čak i bez obzira na cijenu.

      Terakotu sam kupila od Rapsodi, ovu

      http://img406.imageshack.us/img406/7659/rapsodirumenilo1.jpg

      i dok ne nađem GR sedmicu super mi je

      Izbriši
  15. Joooj, užasno mi je žao što sam ugasila laptop u pola 10, i nisam vidjela bronzer... Odmah ga sutra MORAM kupiti, idealan za svijetlu kožu, nema šta. Komentirala sam već na Fejsu, ali moram ponovo -rumenila su mi se isto baš svidjela - 204 i 210 posebno, fali mi tih šljivastih i svijetlih nijansi. Jedino mi se 202 ne sviđa niti privlači, imam već previše breskvastih rumenila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bronzer je divan, sigurna sam da se nečeš pokajati <3
      Ja imam samo dva druga breskvasta rumenila, ne volim baš takve nijanse ali mi nekad zafale za upotpuniti neki look pa sam uzela i 202 nek se nađe

      Izbriši
  16. Golden Rose ruzevi su presavrseni,imam sigurno 20 nijansi i nijedan mi nije los.
    Ja ih kupujem na Arizoni i dobijem ih za oko 2-2,5 km...Cak sam se iznenadila kad sam ih u parfumeriji u Antaliji na aerodromu vidjela po mnogo vecim cijenama (ali stvarno mnogo) pa vjerujem da vrijede i toliko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vau koja cijena, ovdje su i na pijaci duplo skuplji, crno pakiranje je 4 KM...
      GR je turski brend, kod njih je sigurno više popularan i više ulažu u marketing pa je i skuplji

      Izbriši
  17. Btw, GR u Sa ima na pijaci, na Otoci - dole kad se siđe, prvi dugi prolaz desno, na ćošku.

    OdgovoriIzbriši
  18. Moram nabaviti rumenilo 202, a i bronzer se ne čini loš ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Od ovog nabrojanog probala sam samo puder u kamenu. Odlican, ovih dana moram po novi. Rumenila i bronzer odlicno izgledaju, moracu ih pogledati kad budes isla po puder u kamenu. Crni karmini su vec klasik kod mene, samo da mi mi je naci veci izbor boja negdje. Nedavno sam ih vidjela i kod kineza, kostaju 3KM, ali stoje onako u kutiji, pa da bi vidjela boju moram ih otvarati, a to mi mrsko, otvorim dva i odustanem.
    Perica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja to mrzim, lakše mi je na pijaci ili u parfumeriji, uvijek imaju onaj veliki krug s testerima pa se fino može vidjeti i izabrati

      Izbriši
  20. e valja mi se sutra zaputiti i po bronzer :D
    ovo ostalo,pogadjas,vec imam,probala ranije,sve osim ovih 2000 ruzeva.nema ih ni kupiti kod mene.eto nisam puno propustila.a kod mene je GR jos jeftiniji,rumenila nabavljam po 2.95,zaboravila sam koliko je ruz u crnoj ambalazi,trobojni bronzer nije bio vise od 5,sigurno,lakovi po marku itd...
    a kad se vec foliram,da kazem jos i da je parfumerija veeeelika,da je sve lijepo slozeno i s testerima,sve zapakovano u kartonskim kutijicama,nema sanse da je neko ćap'o prstima,ako treba donijet ce mi i iz skladista :P :)
    milina.ne izlazim po sat vremena.
    ovdje http://www.galant.ba/ i nije mi nitko platio da ga reklamiram ni nista slicno,samo dijelim svoje dobro iskustvo i odusevljenje ovom i flormar sminkom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam ljubomorna :) Zezam se, svaka čast što još uvijek postoje takve parfumerije plus što možeš sve isprobati a nisu nabili cijene nego još i super prođeš, odlično

      Izbriši
  21. Uuu rumenila mi je JAKO sviđaju! Tebam samo čekirati koliko su kod nas, al brijem čak i da nisu puno. Hvala na ovome, baš tražim neko lijepo pinki rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, ako tražiš neutralniju rozu pogledaj 208

      http://www.dodaj.rs/f/0/TU/2GPiiM42/photo10020.jpg

      to je ovo lijevo, sliku sam ćopila od cure s Ana.rs foruma :)gledala sam ga i uživo,divno je <3

      Izbriši
  22. Toliko volim što nemaš kompleks i koristiš ono što je dobro, bez obzira na cenu.

    Elem, obožavam njihov trobojni bronzer, ooodličan je, a ovaj ću što pre da nabavim, jer očajnički tražim dupe sa Hoolu! Hvala ti za to do neba!!! I karmin 109 mi je krasan! :)
    Puder u kamenu trošim drugi po redu, a puderi u prahu su im takodje odlični.
    Rumenila znam da su baš dobra, tako da su i ona na spisku!
    E da, mnogo volim njihov karmin 2000 broj 147, divna mat kajsijasta-nude boja, a 126 je dupe za 98icu samo je mrvicu tamniji. Eto, da znaš! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno previše pričate o tom trobojnom bronzeru, proradiće mi crv u dupetu i zaboraviću da imam minimalno 6 nepotrošenih :)

      Izbriši
    2. Imam i ja trobojni bronzer,i super mi je :))

      Izbriši
  23. GR mi je super otkad sam vidila tvoje nude ruževe :) samo u Splitu ih teško (tj nikako) nalazim, nisam gledala po tržnici, morat ću nakon što sam vidila ovo koraljno rumenilo... Inače, kupovala sam šminku po tržnici u Italiji dok sam češće putovala, neka njihova marka koja ima sve glitter-shinny stvari. Tu bi ruž bio 4 eura, a u nekakvoj parfumeriji malo dalje 7-8 eura ;) pazar rulz!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To si u pravu, kad parfumerije ubroje na cijenu sve propratne troškove kojih su štandovi na pijaci oslobođeni dobije se nekad čak i duplo veća cijena jednog te istog proizvoda. Ali postoje cure kojih je sramota kupovati na pijaci, tipa da ih neko slučajno ne vidi i ostali kompleksi koje srećom nemam pa više volim uštedjeti kad mogu nego se pravit važna i bitna :)

      Izbriši
  24. molim te, možeš li malo objasniti koji je problem s 2000 ruževima? :) naglašavaju li suhe usne? npr. ja obožavam 98-icu ali je mogu nositi samo kad su mi usne u savršenom stanju. ova nijansa 109 mi je prelijepa, baš bih je voljela imati, ali ako ti kažeš da ne vrijedi, da tražim dalje? :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Loše se nanose, tekstura im je ubij bože... Čini se da je hidratantna kad se tek stave a za par minuta kad se posuše uvuku se u pregibe i borice na usnama i to izgleda loše. Miris je prejak i jednostavno smetaju na usnama, barem meni.
      Šteta, pigmentacija im nije loša i nijanse su jako lijepe ali ipak ne bi stojala iza preporuke da ih bilo ko kupi.

      Izbriši
    2. hvala na odgovoru, definitivno zaobilazim... to mi je najružnije kad se ruž uvuče u borice :/

      Izbriši
  25. i da, imam ovaj puder, super mi je što su nijanse dosta svijetle :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, moja je četvorka i baš je jako svijetla a ima i još svijetlijih što je rijetkost za pronaći

      Izbriši
  26. Rumenilo 209, izgleda divno! od njih sam probala samo karmine , 98 omiljeni takodje, i lakove

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja sve do sad, doduše lakove skoro uopšte ne koristim, možda 2-3 puta godišnje nalakiram nokte jer su većinom gelirani.
      A 209 mi je najljepše rumenilo, ako si topliji tip obavezno uzmi

      Izbriši
  27. omg omg BROOOOOOONZEEEEEEEEERRRR! DEFINITIVNO ga uzimam kad potrosim miss sporty <3

    OdgovoriIzbriši
  28. Jako sam zadovoljna silky touch puderom i rumenilom imam 210,i necu stati na tome :) ruzeve iz crne linije koristim vec duze vreme,i zadovoljna sam.Lashes maskaru sam nekada davno koristila kao tinejdzerka,a sad sam odusevljena njihovom 3D maskarom,isprobaj je obavezno. Za oko mi je zapao bronzer,tako da ovih dana idem da ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš li slučajno Avonovu Super Shock maskaru da mi uporediš s GR 3D ? Koliko sam skužila i GRova ima gumenu četkicu i dobro razdvaja trepavice

      Izbriši
    2. Ja sam zadovoljnija sa 3D nego sa shock,trenutno je nemam ali sam je nekada koristila.Probaj je,za 6-7 km nemas sta puno da izgubis :)

      Izbriši
  29. Trebam savjet. Narucila bih nesto od brenda NYX pa me zanima gdje da narucim? Radije bih sa neke UK stranice jer brze stigne:) help! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijedna UK stranica za koju znam ne dostavlja NYX nama. Cheapsmells je imao nešto njihove kozmetike ali je izbor bio totalno slab a mislim da ih više i ne drže tako da si osuđena na američke sellere :)

      Ja sam NYX kupovala sa Nonpareil Boutique, Cherry Culture i Beautyjoint što se tiče sajtova i od tri sellera na eBayu - Isyncic, Angelstemptation i Joy017.
      NYX ti drži i Makeupgeek online shop ali nisam od nje nikad kupovala.

      Izbriši
    2. Tnx... I da ovaj GR 210ka jel mi se cini ili je dupe za Avon soft plum?

      Izbriši
  30. Ja ne znam jesam li sanjala da si negdje pisala o Rimmel lasting finish 25h puderu, ali ako jesi mozes li nesto vise reci o njemu...
    On topic: Moracu probati rumenila. Ruza imam dva, u crnom pakovanju, odlicni su i kod nas kostaju 3km.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam ga hvalila na fejsu :) Njegova recenzija ide do kraja sedmice a za prvu ruku ti mogu reći ima lijepu teksturu, dewy finiš i iznenađujuće dobro pokriva obzirom da je jako tečan

      Izbriši
    2. Hvala ti na odgovoru iznad :) I mene zanima taj puder. Prekrivanje najvise. Trazim nesto stupnja prekrivanja kao Revlon CS a po nizoj cijeni jer sam u krizi :) Imam Manhattan Matt (kupljen po tvojoj preporuci) i odlican je ali mi je on vise za vecer jer je previse mat. Trazim nesto za dnevnu varijantu. Help again!

      Izbriši
  31. Jedva čekam recenziju :)
    Probala sam ga danas na ruci i djeluje mi baš fin puder, pa reko' da se konsultujem :)
    U medjuvremenu sam vidjela da ga cure na ana.rs dosta hvale.
    I još me zanima, da nisi slučajno probala Astor Perfect Stay?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam, u Tz nemamo Astor od kad su nam zatvorili Didaco...
      A Rimmel 25h sam kupila danas i u 103 nijansi, najsvjetlijoj, tako da sad imam dvije i potrudiću se stići recenzirati ih što prije

      Izbriši
  32. Odrzala si obecanje i napravila fantastican post o Golden Rose proizvodima i veoma sam ti zahvalna na tome. :) Kolebala sam se oko bronzera 103, kupiti ili ne, ali sad si mi otklonila svaku sumnju i definitivno ide na spisak. Rumenila su fantasticna, imam 208 i 210, i obavezno nadji 208 i terracottu br.1 i br.7, vrede mnogo vise nego sto kostaju. Da,devojke su dosta hvalile Dipliner, tako da kad ti se trose novci... :D Sto se tice kamenih pudera, mislim da sam svetla koliko i ti i koristim 5-icu, naravno da sam se i ja zeznula sa 4-kom. :D (ali,nadjoh joj drugu namenu...)
    Sve pohvale za blog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i bronzer nemoj propustiti a što se tiče novaca, na šminku mi se troše svaki dan :)))

      Izbriši
  33. Ma svaka čast, na cjelokupnom radu na ovom blogu, od srca ;)
    Btw, kako te mogu pronaći na FB???

    OdgovoriIzbriši
  34. Hvala ti :) Evo me tu

    http://www.facebook.com/pages/Make-Up-Make-Out/384040278280507

    OdgovoriIzbriši
  35. Odlican post. Vjerujem u GR i imam dosta njihovih proizvoda. Zanimaju me njihove glitter sjene. Vidjela sam na tvom starom blogu da si ih imala. Kakve su? Nasla sam ih po cijeni od 7KM pa posto to i nije bas neka bagatelna cijena zanima me jel se isplate. Bila bih zahvalna na oggovoru. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  36. Svaka cast stvarno super post. Citala sam sve komentare i vidim da su cure stvarno zadovoljne sa GR i da redovito koriste proizvode navedenog. Ja sam kupovala samo njihove olovke za oci, iskreno sam se bojala kupovati na pijaci nesto vise od toga. Uvijek imam strah da mi se nebi lice osulo od svakakvih proizvoda. Zivim u SL.Brodu pa mi je Bos.Brod blizu i cesto sam tamo. Definitivno si moram pokupovati GR ruzeva,rumenila... Mozes mi samo reci kolika je jaka pigmentacija ruzeva??
    Da moram spomenuti da sam kupila paletu sjenila Ruby Rose u Bos.Brodu i odusevila sam se, mozes vidjeti ovdje
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=304707232902781&set=a.357798450926992.86344.302130433160461&type=3&theater
    Nazalos vec duze vrijeme trazim jos tih paleta (moja seka je imala jos vecu s vise izbora boja) ali nema ih :( Valjda ce uskoro nabaviti :))

    OdgovoriIzbriši
  37. Super post,rumenila su preedivna *___*
    Ja sam dosad kupovala samo Golden Rose lakove za nokte kojima sam veoma zadovoljna jer se ne zgusnu nakon nekog vremena,i imaju predivnu teksturu,a po tome su i više nego dobri za cijenu od 2 KM (barem je kod nas ta cijena) i ruževe ali sam preeeezadovoljna nijansom 098,to je prva takva nijansa na koju sam naišla *__*
    Kod nas se GR može nabavit samo kod Kineza,a na pijaci je ne prodaju :(
    Ja planiram potražit ovaj puder u kamenu,ali me zanima ako bi mi mogla odgovorit (ali nemoj mi se smijati xD),nije li ovaj puder zelenkast na licu?
    I da,samo mislim da bi trebali dati nazive svojim kolekcijama,neda mi se tražit po boji pakovanja,a kad pošaljem nekog da mi kupi određeni proizvod kada sam zauzeta,oni me čudno gledaju kad kažem Golden Rose,nijansa 098,"crno pakovanje" xD
    Pusaa :***

    OdgovoriIzbriši
  38. Samo da se prijavim odlicni postovi bas sam uzivla citajuci. Uh koliko dugo me nije bilo bas me stid:)))))) Najljepsi pozdrav!!!!

    OdgovoriIzbriši
  39. gdje u srajevu se moze kupiti GR kozmetika?hvala

    OdgovoriIzbriši
  40. Obozavam GR kozmetiku,ruzevi su im sjajni i,sto je najbolje,tako pristupacni! :)
    Jednostavno moram da isprobam sve ovo sto si ti savrseno opisala i imam osecaj da se necu pokajati. Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši