01. 04. 2012.

Pro et Contra : Rimmel Lasting Finish 25hr tekući puder

Isprobala sam zaista mali milion drugstore tekućih pudera i ono što iz iskustva mogu da tvrdim je kako je Rimmelove bilo teško nadmašiti. U kategoriji loših, nažalost. Teksture su im bile užas, na licu su bili gnjecavi i kejki, hvatali se za suhe dijelove kao ludi a s masnih proklizavali u roku keks... Noćna mora. Zbog takvih iskustava nikada ne bih sama uzela isprobati njihov novi Lasting Finish 25hr da o njemu nisam proičtala pozitivnu recenziju kod kolegice blogerice Makeup&More. Ja njenim recenzijama tekucih pudera bezuslovno vjerujem još odavno a osim toga, obje imamo i identičan tip kože. Usput sam i pronašla 289 recenzija na Make Up Alley sa prosječnom ocjenom od 3,9 i 73 % cura koje tvrde da bi ga kupile ponovno. I to je bilo sasvim dovoljno da se zaputim u najbliži mi CM.




Šta kaže Rimmel

Lasting Finish 25 hr je stress proof tekući puder napravljen po najnovijoj tehnologiji sa savršeno prilagodljivom teksturom. Zahvaljujući hidratantnom Aqua Primer kompleksu i formuli obogaćenoj mineralima koža tokom cijelog dana može disati i zadržati prirodan i blistav izgled.

Dostupnost / Cijena /Nijanse

Rimmel Lasting Finish 25hr dostupan je svugdje u našim drogerijama, DM, CM ili Kozmo, you name it. Najisplativiji je u CMu gdje košta 8,80 KM dok u DMu i Kozmu košta par feninga više. Svejedno smatram da je cijena super jer je neki donji prag ako govorimo o tekućim puderima a u zamjenu ćete dobiti itekako dobar proizvod.

Nama su uvezi nijanse počevši od treće najsvjetlije, br 103 True Ivory - svijetla nijansa neutralnog podtona iako je Rimmel proizveo i nijansu br 100 Ivory  koja je također jako svijetla ali ružicastog je podtona i 102 Warm Ivory svijetlu žuckastog podtona. Mislim da je velika greška što nam nisu uvezli i njih jer bi odgovarale većini cura na našim prostorima. 


Ovaj se puder proizvodi u čak 10 nijansi a kod nas su dostupne samo 4  :  103 Ivory, 200 Soft Beige, 220 Classic Beige i 300 Sand.

Ja sam kupila nijansu 103 Ivory koju bih za referencu uporedila sa HM 52 jer su jednako svijetle samo različitih podtonova ( Rimmel je neutralnog a HM žutog ) i nijansu 200 Soft Beige za koju mislim da bi odgovarala HM 53 kojeg koristim ljeti ali ga trenutno nemam pa ne mogu uraditi uporedni swatch ali su im podtonovi isti - žuckasti. Razlog je što su mi ove HM nijanse idealne za zimu i ljeto a sad je neko prelazno razdoblje pa sam i ja negdje između tako da mješam Rimmelove 103 i 200 ili nosim samo 103 u kombinaciji s bronzerom. 





Da biste lakše razumijele o čemu pričam kad ih upoređujem s HM-om pogledajte swatcheve








Kao što možete vidjeti Rimmel 103 je jednako svijetao kao HM 52 samo im se podtonovi razilaze.

Pakovanje / Količina

Klasičnih 30 ml pudera upakovano je u plastičnu crnu tubicu providnu na sredini. Otvor ispod poklopca nije veliki ali je puder iz razloga što je dosta tečan teško pravilno dozirati. Meni većinom koliko god se trudila izađe previše pudera van a ako tubu držim okrenutu otvorom ka dolje on curi napolje. Ovdje bi pakiranje u staklenu bočicu sa pumpicom kakvu ima verzija za britansko tržište itekako bila od pomoći.

Miris / Tekstura / Stepen pokrivenosti

Rimmel LF 25hr  ima jako lijepi neutralni puderasti miris koji nije intenzivan i osjeća se većinom samo u postupku nanošenja pudera na lice. Teksturom je iako izuzetno rijedak, ipak dovoljno kremast, ugodan pod prstima i maziv da se da krasno rasporediti i izblendati na koži. Jako je ugodan, udoban i lagan za nositi. Odlično se razmazuje i potrebno je jako malo pudera kako bi se prekrilo čitavo lice što mu je zajednička karakteristika sa Bourjois Healty Mixom.


Pokrivenost je izenađujuća obzirom na jako rijetku teksturu, pokriva srednje jakim intenzitetom ali dosta bolje od HMa i nekako ljepše sjeda na kožu od njega. Toliko je hidratantan da ga koristim i za podočnjake a pokriva sasvim dovoljno da mi korektor nije potreban. I nimalo se ne urezuje u borice oko očiju zbog čega ga obožavam. Dobro ujednačava ten a pokrivenost se na kritičnim zonama može nadograđivati a da puder i dalje izgleda lijepo i prirodno na licu.

Efekat na licu / Trajnost

Kad se tek nanese izgleda dosta sjajno, možda čak i pomalo gnjecavo ali nakon 2-3 minute kad se osuši i sjedne na kožu potpuno se stapa i ostavlja samo lijepi dewy, polumat finiš tako da lice izgleda odmorno i zdravo. Nema nimalo sjajnih čestica. Ako se stavi u optimalnoj količini i dobro izblenda, što nije teško, izgleda prirodno i neprimjetno, poput druge kože. Zaglađuje lice i ne naglašava proširene pore.

Kad mi stave ovu 25hr oznaku normalno da ne vjerujem u nju i da mi je smješna ali mi ipak daje neku osnovu za visoka očekivanja po pitanju trajanja pudera na licu. Iskreno, kad sam prvi put osjetila njegovu teksturu pod prstima i na koži mislila sam da neće izgurati ni dva sata u komadu. Ali sam se prevarila. I nemalo iznenadila kad sam tek poslje 5,5  sati ugledala prve znakove prosijavanja na T zoni a sam puder nije ni mrdnuo s lica. Nije se sakupio na suhim dijelovima, nije sklizao s nosa, nije se pomakao, prekrivenost nimalo nije popustila i on je izgledao kao kad sam ga to jutro tek stavila na lice. Nevjerovatno.

Uz dodatak malo pudera u kamenu lice se potpuno matira i trajnost pudera koja je inače nekih 5-6 sati od nanošenja do prvog prosijavanja na masnijim dijelovima moje mješovite kože se produžava za cijelih 8 sati što je po meni sasvim zadovoljavajuće. Na suhim i normalnim dijelovima kože ostaje nepromjenjen cijeli radni dan. Uz nijansu 103 Ivory ja koristim Avonov Ideal Flawless puder u kamenu u nijansi Fair jer su oba neutralnog podtona i jedno su za drugog perfektan match. Uz nijansu 200 Soft Beige koristim Bourjois Mineral Radiance puder u kamenu u nijansi Vanilla jer su oba žuckastog podtona i super se nadopunjavaju.


Swatchevi  


rađeni na unutrašnjoj strani podlaktice pri dnevnom svijetlu






Spisak sastojaka

Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Talc, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Trimethylsiloxysilicate, Silica Silylate, Sodium Pca, C12-15 Alkyl Ethylhexanoate, Magnesium Sulfate, Zinc Stearate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Acrylates/C12-22 Alkyl Methacrylate Copolymer, Bispeg/Ppg-14/14 Dimethicone, Amodimethicone, Laureth-7, Lecithin, Tribehenin, Propylparaben, Methylparaben, Disteardimonium Hectorite, Phenoxyethanol, Trihydroxystearin, Dimethiconol, Triethoxycaprylylsilane, Parfum/Fragrance, Xanthan Gum, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Propylene Carbonate, Hydroxyethylcellulose, Laureth-4, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Sodium Sulfate, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, Bht, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, [May Contain/Peut Contenir/+/-:Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci77499)]

Suma Summarum


+ odličan omjer cijene i kvaliteta, bez ulja i talka, lijepo miriše,ne oksidira, ne istice proširene pore, ne pravi haos po licu, dovoljno je hidratantan i pokrivan da ga možete koristiti i na okoloočnom podruciju kao korektor, izuzetno hidratantan, super se razmazuje, lagan za nošenje, nadogradiva pokrivenost, dugotrajnost, prirodan izgled na licu

- nema spf zaštitu, za razliku od verzije za britansko tržište naša nema pumpicu, izuzetno tečan, curi iz tubice ako otvor uvijek ne držite prema gore, traži pažnju kod uzimanja jer se lako istisne više nego što je potrebno, kad se tek nanese ljepljiv je i sjajan i treba mu vremena da se osuši i setuje na licu, loš i premalen izbor nijansi

Kome će odgovarati a kome ne


Biće super svijetlijim curama neutralnog podtona i onima srednje tamnim toplog podtona. Jako svijetle i jako tamne cure neće pronaći svoju nijansu. Nijanse za ružicaste podtonove, iako postoje, uopšte nisu uvezene na naše tržište tako da ako vam je podton hladan ovaj puder nemojte ni uzimati u razmatranje. Odgovaraće normalnim, suhim i mješovitim tipovima kože dok bi ga cure s masnom trebale izbjegavati jer ne matira i ima sjajan finiš. Za one kojima odgovara biće idealan puder za ljeto uz uslov da koristite dnevnu kremu sa SPF faktorom.

I na kraju, mislim da je Bourjois Healty Mix dobio preopasnog konkurenta koji mu stoji rame uz rame ali po tačno tri puta manjoj cijeni. Beat that ! Ako moram birati, Rimmel me je kupio za mnogo više nego ja njega tako da, do kad ne izmisle nešto još bolje i isplatnije ja ću ga se držati.

53 komentara:

  1. Super recenzija! :)
    Sviđa mi se ovaj puder ali zasad bi mi ova najsvijetlija nijasa bila pretamna,međutim kada dođe ljeto bit će mi taman pa se tome radujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Ako imaš opciju kupovine preko interneta potraži ove dvije svjetlije nijanse koje nam nisu uvezli a postoje - 100 Ivory ili 102 Warm Ivory, zavisi kakav podton imaš

      Izbriši
  2. Ja sam ga kupila nakon tvoje prve objave na fb, jer mi je bas trebao puder a imala sam 10ak KM u dzepu :) I vidi cuda divan je, bas sam se odusevila. Njega za dan, Manhattan Matte za vecer i super. I to sve po tvojoj preporuci. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda koristimo iste pudere :) Drago mi je da sam bila od pomoći, zbog toga i radim sve ovo :*

      Izbriši
  3. Super recenzija,baš detaljna:))Molim te da mi preporučiš koji broj da uzmem jer koristim HM53,ali mi je ipak previše žut.Jako teško nalazim puder u svojoj boji.Ja sam više neutralna(možda mrvicu ružičasta)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Huh, nemam sad kod sebe HM53 ali ako ti je prežut a tu si negdje s tonom isprobaj tester Rimmelovog 200, nije toliko žut kao HM ali nije ni na granici između neutralnog i ružičastog podtona pa je najbolje da ti u DMu prespu malo testera u tvoju posudicu i na miru ga isprobaš prije kupovine

      Izbriši
    2. Kupila sam 201 classic beige i super mi je.Nije uopšte žut a nije ni taman koliko izgleda u tubici.Zamola bih te za tvoje mišljenje o ovim proizvodima sa Coastal Scentsa.Veliki set kistova i za ova njihova sjenila( ako si probala ili čula) pošto planiram da ih naručim.Kistovi me puno interesuju 22 kista za 35 dolara:))http://www.coastalscents.com/brushes/sets-and-cases/br-set-011.html
      http://www.coastalscents.com/makeup/palettes/eye-palettes/pl-014.html

      Izbriši
  4. mislim da sam upravo našla svoj savršen puder :D
    hvala ti do neba za ovu recenziju :) <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, javi kako ti odgovara kad isprobaš :*

      Izbriši
    2. kupila sam ga, nijansu 103. na prvu mi se učinio malo težak, jer je nekako ljepljiv kad se tek nanese, i kod mene nema taj dewy finish, moguće zbog toga što nisam stavila nikakvu kremu ispod jer sam htjela prvo samog da ga isprobam :/
      ali kasnije je tako divno sjeo na kožu, da mi je bilo žao da ga skinem :D uglavnom, jako sam zadovoljna, nijansa mi je super, prekrivanje taman koliko mi treba, cijena sitnica.... a tebi šaljem veeeliki poljubac, tvoja jedna recenzija vrijedi više od svih ostalih skupa koje pročitam :-*

      Izbriši
  5. Konačno dočekah (dosadna Emily sa Fejsa :D)! Šteta što ne uvezoše 102,ali valjda ću se snaći sa 103. Ionako u posljednje vrijeme koristim off-match nijanse kako bih probala što više formula, pa rasporedim puder po vratu ili pak stavim šal (blogger life...).

    OdgovoriIzbriši
  6. I btw, izgleda da postoji i nijansa 100, sa samo Ivory u nazivu. Sad želim pobiti sve uvoznike za BiH, za svaki puder uvoze srednje nijanse :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zeznuli su nas pošteno s tim prvim nijansama, isto kao i s HM 51 kojeg im nikad nije palo na pamet uvesti a velikom broju naših cura je 52 tamna...
      To za pudere i blogger life te kontam u potpunosti, iako ja nisam baš mnogo svijetla pa većinom uspijem ubosti svoju nijansu

      Izbriši
  7. Sad i ja hoću da ga kupim :)
    A jesi li sigurna za ovo UK stakleno pakiranje da ima istu formulaciju kao i ovaj?
    Baš sad gledam na thecosmetichouse, imaju obje varijante pudera, doduše trenutno nema nijansi, ali možda brzo restockaju zalihe, pa se budu mogle naći i ove svjetlije nijanse?
    Meni je trenutno i HM 52 presvijetao, pa dok malo ne uhvatim bojice, miješam Missha PC 21 i Garnier BB u nijansi Light...
    Možeš li mi usporediti ovu nijansu 103 LF sa Catrice Photo finish u nijansi 010, jer mi se čine slične nijanse, obje su neutralne i svijetle.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, UK ima istu formulu u CH drži i našu i njihovu varijantu

      Izbriši
  8. Dok sam cekala recenziju kupila sam ga :) i baš sam zadovoljna, za sada.
    Koristim ga već 6-7 dana i još uvijek nemam zamjerki. Kod nas je 8,55km u DM-u :) i za tu cijenu nisam očekivala ni upola od ovog što sam dobila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod vas je još povoljniji, super. Što se tiče očekivanja dijelim tvoje mišljenje, rijetko sam dosad sretala ovako dobar omjer cijene i kvalitete kod nekog proizvoda

      Izbriši
  9. Odlična recenzija kao i uvijek :). Ako možeš kad stigneš napisati što misliš o Avon sjenilima iz prošlog posta Mystery i Smoke & Mirrors. Baš se mislim bi li ih uzela, pa me zanima što misliš. Hvala. :) Vanesa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U sledećem postu napraviću swatcheve te dvije nove paletice a odranije već imam jednu u nijansama Pink Sands, napisala sam recenziju ovdje

      http://makeupmakeout.blogger.ba/arhiva/2010/08/06/2552121

      Izbriši
  10. Obožavam tvoje recenzije, definitivno najdetaljnije koje imam priliku čitati. Ovaj puder mi se čini dosta dobar za moju kožu, iako se inače klonim svega na čemu piše da traje jako dugo jer to povezujem u glavi s mat finišem kojeg nikako ne volim na svojoj koži. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ančice a što se tiče mat finiša i težine na licu nemaš brige, slobodno ga isprobaj

      Izbriši
  11. I ja sam pisala o njemu, veliko odusevljenje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da smo sve oduševljene, još nigdje na forumima ili blogovima nisam pročitala da ga neko ne preporučuje :)

      Izbriši
  12. Odlican puder,koristim ga vec nekih mjesec dana u nijansi 200 koja mi je idealna i potpuno moje boje tena dok sam jos svijetla. Za ljeto ce mi trebati neki tamniji i tek cu da vidim hocu li se uspijeti naci u najtamnijoj nijansi ovog pudera.Samo ne bih se slozila da br.200 soft beige ima zuti podton-po meni je on cisto neutralan.Jer inace sam zimi koristila Bourjois HM 53 koji iako mi je odgovarao imao je zut podton a ovaj Rimmelov mi je sretnije i neutralnije rjesenje kakvo mi bas pase uz moj ten.Inace odlicna ti je recenzija i pokrila si sve detalje.Ovaj puder cu sigurno jos dugo kupovati jer mi je bas dobar.Steta samo sto nije u bocici na pumpicu kao u Vel.Britaniji,imam njihov renew&lift i puno ga je lakse dozirati sa pumpicom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bourjois ima baš jako izražene žute podtonove svih nijansi, Rimmelova 200 jeste neutralnija od toga ali ipak mi se čini da je žućkasta :) Enivej, i ja ovaj puder namjeravam kupovati sve dok ga budu proizvodili jer mi je i bolje i isplativije riješenje od HMa

      Izbriši
  13. Hvala ti mnogo na ovoj recenziji!

    sad mi je jasno koju nijansu treba da kupim, HVALA!!! :)

    Alekta

    OdgovoriIzbriši
  14. Definitivno moram da ga uzmem! 103 mi je mrvicu tamna, kao i HM 52, ali neće škoditi malo blendanja i na vrat! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. kupila sam nijansu 200/ima talk u sebi, 5. na listi sastojaka.
    nadam se da se necu pokajati...HM mi je mnogo zut, ovaj mi je dosta neutralniji,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekada preletim u brzini, hvala na korekciji za talc :) Nadam se da ćeš biti zadovoljna s nijansom

      Izbriši
    2. Ma nema veze :) ne smeta mi talk, za sad mi se puder pokazao odlicno, vrlo prirodan na licu, uz malo setovanja i dugotrajan, sve u svemu veoma sam zadovoljna...

      Izbriši
  16. Nema jeftinijeg a boljeg pudera. Meni se bas dopada sto je lagan, jedino mi smeta sto nema pumpicu, iako mi to inace nije toliko bitno, al dosta je lako preci se u kolicini i zato je malo neureno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se skoro uvijek zeznem zbog toga pa uvijek blizu imam papirne ubruse za počistiti. Da još ima pumpicu gdje bi mu bio kraj :)

      Izbriši
  17. Ja nisam mogla čekati da odgovoriš, pa ga kupila već danas u nijansi 103 :)))
    Odlična mi je nijansa, baš kako si i rekla, mrvicu svjetlija od HM 52, i neutralnog podtona, identična boji moje kože. I još napomena, 103 je skoro identične nijanse kao i Catrice Photo finish 010, na ruci se jedva vidi razlika.
    Finish mu je S-A-V-R-Š-E-N :inlove:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sorry što ti nisam stigla ranije odgovoriti i hvala ti na poređenju s Catrice PFom, vjerujem da će to pomoći ostalim curama da si izaberu odgovarajuću nijansu. Ja se što češće trudim porediti, pogotovo s HMom kojeg je većina cura isprobalo jer znam koliko to može značiti

      Izbriši
  18. Odlična recenzija, ali sam to nekako i očekivala od tebe. Svaki put se jako zainteresujem za proizvode koje recenziraš. Znam koliko se trudiš oko fotografija tj. čitala sam, ali zaista si fantastično uradila ove swatcheve.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hjoj Duci hvala ti do neba, još se mučim s aparatom ko da je špansko selo i stvarno mi znači kad se vidi da je ispalo dobro :*

      Izbriši
  19. Svaka cast za recenziju! Mada to se i ocekivalo! :)

    Jucer sam odmah "poletila" do DM-a da probam pude ri meni je nazalost i ovaj najsvijetliji taman. Doduse probala sma ga na podlaktici koja je cini mi se svjetlija od lica.

    I meni se cini nekako da je suh,a moguce da se taj osjecaj gubi kad se krema stavi,pa puder :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U mom DMu imaju testere, možda da si prespeš malo u posudicu i probaš kako ti stoji jer podlaktica pogotovo ako pričamo o unutrašnjem dijelu je kod svakoga puno svijetlija od lica

      Izbriši
  20. Predobra recenzija! Kontam da bi mi i ovaj mogao biti pretaman, jer sam vampirskog tena, naravno neutralnog podtona. Mislim da je moja idealna nijansa Revlon Colorstay 150 Buff. Kontam se ima li smisla da probam sa ovim u nijansi 103, ili će i ovo bit fula nijanse kad ga kupim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je idealna nijansa Revlon CS 150, ali ovaj najsvjetliji 103 mi također idealno odgovara. Izgleda tamniji u tubici nego kad se izblenda, slobodno kupi, garantujem za nijansu, nećeš se pokajati... Meni je ovaj puder trenutno savršen, CS mi je trenutno presuh, a Bourjois HM iz nekog razlogaa mi više ne stoji na licu i ne prekriva kako treba. Rimmel LF FTW :)))

      Izbriši
    2. Geekete je u pravu, Rimmel se razmazuje kao san i super blenda a 103 je podosta svijetla tako da i ja mislim kako će ti odgovarati

      Izbriši
    3. Hvalaaa na savjetima :)

      Izbriši
  21. Jos jedan dokaz da cijena i kvaliteta ne moraju ici zajedno. Moj savrsen puder je Miss Sporty So Matte, kupljen na nagovor prodavacice. Nikad ga sama ne bi uzela, ne bi ni pogledala Miss Sporty stand ako trazim puder, ali eto dogodilo se...sad mi je najdrazi puder ikad.
    Tebi svaka cast na receziji, opet sam se podsjetila zasto mi je ovo najdrazi beauty blog.

    OdgovoriIzbriši
  22. a ženo što ti mene na grijeh navodiš!!!!!!!!

    Odlična recenzija!!!! sad sam i ovaj puder kupila :-( al aj bio na sniženju u DM 6 i nešto KM , i uzela sam nijansu 200 bit će taman za proljeća !!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Hocu da probam ovaj Bourjours Healthy mix,pa me interesuje kakav je,jel tezak na kozi i kolika mu je pokrivenost u odnosu recimo na MaxFactor pudere koje sam do sada koristila.Veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Većinom kad guglam neki proizvod i tražim recenziju za njega,Google me odvede na tvoj blog i dosta se tu zabavim :D.Recenzije su ti baš opsežne,svaka čast na volji i trudu.Baš sam neki dan tražila ovaj puder dok je bio na sniženju u CM-u i naravmo nije bilo ove nasvjetlije nijanse.Doduše neznam ni bi li mi odgovarala,imam velikih problema s pronalaskom pudera.Svaki mi je il taman il presvijetal.I ovi naši najvsjetliji su mi tamni i uvijek mi se vidi ralzika između vrata i lica.A ako nađem onaj kod kojeg se ne vidi razlika onda sam još blijeđa s njim,ko zombi :rolleyes:.Kad bi našla puder koji mi je normalan,da se ne vidi razlika i dobro prekriva preporodila bi se majke mi!

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala ti na recenziji :)). Puno si mi pomogla. Trenutno koristim HM Serum 52 i on mi savrseno odgovara... Plasim se da mi nece odgovarati nijansa 103 jer je izrazito neutralnog podtona. Kako se ponasa na suvoj i dehidriranoj kozi? Istice li suve delove?
    Puno pozdrava :)

    OdgovoriIzbriši
  26. To ti je najlakše da odeš do DMa i probaš nijanse, imaju testere, ili zamoliš da ti malo naspu u posudicu pa poneseš kući i probaš na licu da budeš sigurna.

    Ne ističe nimalo suhe dijelove, na suhoj koži bi još bolje izgledao nego na mojoj mješovitoj jer je takav tip pudera :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Prava stvar za moj srednjoskolski dzep :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Zdravo!

    Svidio mi se tvoj osvrt na ovaj puder i kupila sam ga danas... Tu nijansu 103.
    Mene zanima kako odrediti podton? Svijetle sam puti ali imam izrazenu rozaceu posebno na obrazima... :/


    Pozzzz

    OdgovoriIzbriši