09. 04. 2012.

Avon True Color Quad palete sjenila za oči

Ako ste beauty blogerica onda vam je poznato da sa svakim novim proizvodom koji vam dođe u ruke u duetu dolazi i određena doza iskušenja pod nazivom Ne Pipkati Dok Se Ne Slika. Netaknuti nov proizvod fotogeničan je daleko više u odnosu na onaj već korišteni ili swatchani, logično. A to vam ga dođe otprilike kao da si kupite najdražu čokoladu i ne možete ju pojesti odmah. Frustrira. 

A frustira još više kad danima čekate uhvatiti vrijeme da konačno poslikate netaknute palete pa skontate da ste izabrale jednu nedjelju u kojoj svi tehnički uređaji kategorično odbijaju da funkcionišu u vašim rukama. Pa vam crkne mikser, usisivač i par osigurača pride i pola stana vam završi u mraku a vi završite sa neralnim slikama netaknutih paleta pa imorate praviti realne sve ispočetka- s već swatchanim i korištenim paletama. Unaprijed se izvinjavam na tome. 




Danas ću vam pokazati slike i swatcheve jer sam ova sjenila već ranije kupovala, koristila i pisala o njima još i prije nego su mi iz Avona poslali dvije nove nijanse True Color paletica - Mystery i Smoke & Mirrors









Iako mi je na prvi pogled Mystery bila ljepša jer su mi boje izgledale bolje složene, kad sam ih isprobala na očima, prva lila nijansa nije se toliko dobro uklapala s preostale tri a druga i četvrta nijansa - navy zelena i tamna ljubičasta iz Smoke & Mirrors su me oborile s nogu. Zelena je skoro pa potpuno mat a ljubičasta ima prekrasan sitni sitni zlatni shimmer i izgleda identično kako da su mene pustili da napravim svoju idealnu boju sjenila za oči.

Mystery je dobra paletica za dnevne varijante lookova a S&M totalno mogu zamisliti kao jedan divan zgasiti smokey eyes za večernje izlaske i sigruna sam da ću ju više upotrebljavati, pogotovo ako uzmemo u obzir da su nijanse u njoj više pigmentirane od onih iz Mystery palete.




Paletice inače dolaze s dvostranim spužvastim aplikatorima koje nisam posebno slikala ali zanimljivo je da ih nisam ni bacila kao što to inače radim sa svim priborom koji dolazi u sklopu nekog proizvoda jer su ovi koje je Avon napravio iznenađujuće kvalitetni i iskoristivi.   


  
Swatchevi su rađeni na izravnom dnevnom svijetlu i bez baze ispod.

Prije godinu i pol na starom blogu recenzirala sam True Color paletu u nijansi Pink Sands i idalje stojim pri svemu što sam tada napisala - ova sjenila su kvalitetna i za svaku preporuku. Recenziju možete pročitati ovdje.

Da ukratko ponovim : količina od 1,4 grama po svakom od 4 sjenila u paletici, ne truse se okolo pri nanošenju, imaju divan soft metalik finiš svijetlijih nijansi a tamnije su sa sitnim shimmerom, pod prstima su mekana i skoro kremasta što obožavam, daju se odlično izblendati, kombinacije boja u katalogu su dobro složene, dovoljno su pigmentirana i s bazom postojana cijeli dan. 

U aktualnom Avonovom katalogu koštaju 12, 90 KM što je skroz ok cijena obzirom na to da ćete za te novce dobiti količinu od ukupno 5,6 grama u 4 komplementarne nijanse kvalitetnih sjenila. E da,  uz njihovu kupnju imate mogućnost dobiti odlična True Color rumenila za 8,90 KM. Ja imam Soft Plum nijansu i jako sam zadovoljna s njim. 
I na kraju, da li bih (ponovo) izdvojila svoje novce i kupila True Color Quad sjenila ? Svakako.

Broj komentara: 8:

  1. Jao predivna su *__*
    Čine mi se jako pigmentirana i kvalitetna,barem po slikama :)
    Sviđa mi se što se ne truse,mislim da ću ih baš zbog toga naručiti,jer nikako ne podnosim da mi sjenilo pravi nered i da ga ne mogu normalno nanijeti bez toga da mi "umuzga" čitavo lice pa moram popravljati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam jdnu paletu i kvaliteta je zaista odlična a Mystery je famozna!

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni se mnogo sviđaju, mada nisu *baš toliko* pigmentirane, i meni se više sviđa Smoke & Mirrors paletica! Savršene su i za neutralni a i za dramatičniji izgled!
    Link na staru recenziju ti ne radi, provjeri :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu previše, pigmentacija im je srednja ali obzirom da sam ih nanosila bez baze na swatchevima zadovoljna sam, uz bazu nisu ništa manje jaka od svih drugih sjenila koje imam, poslikaću ovih dana i kako izgledaju na očima.

      Link sam ispravila i sad šljaka, hvala ti :*

      Izbriši
  4. I ja se slažem u vezi tog burgundy sjenila, savršeno je. I još zlatni shimmer *_* Danas sam nosila zeleno za smokey eyes, nažalost, slike nisu ni približno dobre. A pipkanje ne dolazi u obzir prije slikanja, nema mi veće frustracije nego kad nešto ima lijep print ili dizajn na vrhu, a veče je i svjetlo nikakvo :(

    OdgovoriIzbriši
  5. podsijecaju me ne 4 omres od chanel-a ... mislim pakovanje ... na zalost nemam nista od avona ... al' parenje ociju je bezplatno :) poz iz beca

    OdgovoriIzbriši
  6. pupina rumenila su zakon, pogotovo ova sestica!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako si zadovoljna avon maskarom? Hvala!

    OdgovoriIzbriši