29. 10. 2011.

Essence LE Urban Messages ruževi za usne

Sinoć sam išla u redovni surfing po DM-u :) i kao da mi je neko rekao kad treba da dođem jer je baš tad prodavačica popunjavala Essence štand s novim proizvodilma i Urban Messages kolekcijom koja je kod nas stigla sa skoro dva mjeseca zakašnjenja. Što je u biti odlično jer, for reference, u Kozmu i CM-u još uvijek čami Ballerina Backstage ://. Koliko sam se onako na prvu obradovala novoj LE toliko sam se i razočarala jer me se ništa nije posebno dojmilo, tačnije ova mi se čini nekako najdosadnija od svih dosadašnjih. Uključuje pet nijansi lakova za nokte ( nek mi oproste lakoholičarke ali malo je previše), iluminizirajući sprej za lice i tijelo (?!?), tri nijanse tuševa u olovci, četiri nijanse minijaturnih sjenila za oči u obliku školskih kredica, toaletna voda i tri nijanse ruža za usne od kojih je jedan sivi. Da, sivi. Voljela bih vidjeti kome je to u Essenceu zafalilo inspiracije pa mu je ovo palo na pamet :S 


Elem, prvo sam pregledala nove proizvode iz stalnog asortimana i pokupila si dvije maskare - I love Extreme i Maximum Definition koje planiram uporedno recenzirati čim ih isprobam kako treba. A onda sam se vratila na Urban Messages i prosto mi ju je bilo žao ostaviti onako netaknutu :) pa sam odabrala dva ruža za usne - koraljni i crveni. Poslje par Google is my friend pokušaja skužila sam čak i kako se zovu jer ime niti bilo kakva oznaka nijanse na pakiranju jednostavno ne postoji. Nigdje. Ja to vidim prvi put u životu, ali dobro...



 
Crvena nijansa je 01 Let's Paint the City a koraljna 02 It Peace.
Ruževi imaju 1,6 grama što je prilično malo a u DM-u se prodaju po cijeni od 4,85 KM. Pakiranje je maleno, usko i minimalističko. Nije bilo testera a da jeste čisto sumnjam da bi ih kupila jer ovo jesu tople boje koje volim i jako su lijepe ali im je tekstura vrlo nezahvalna za cure koje vole ruževe za usne a ne tek mrvicu obojena sjajila. 


 


 

 Za ove ruževe rekla bih mirne duše da su miks labela i sjajila za usne u čvrstom obliku sa jako slabom pigmentacijom, tek toliko da se kaže kako imaju neku boju. Prozirni su, sjajni i nekako čudno masnjikavi tako da trebate cca 5-6 prelaza da bi se dobila primjetna boja. Situacja po tom pitanju je nešto pozitivnija kod crvene 01 Let's Paint the City nego kod koraljne 02 It Peace nijanse.

02 It Peace
 

01 Let's Paint The City

Dobra stvar je da ih je ugodno nositi jer su mekani i hidratiziraju usne. Jedva su vidljivi što ih čini dobrim izborom za dnevne lookove, ali ako ste osjetljivi na mirise pripazite - imaju jak intenzivan miris voćnih Fru Fru bombona :) Trajnost je kao što sam i očekivala totalna nula - dok kažete keks oni netragom nestaju.

Zaista ne znam šta bih više rekla, meni je ova kolekcija kao i moj odabir iz nje potpuni promašaj jer da sam htjela sjajilo ili labello kupila bi njih a ne ruž za usne koji to nije. Količina od 1,6 grama obzirom da su potrebni beskrajni slojevi da bi se boja na usnama ikako vidjela je definitivno premalena, miris je preintenzivan, tekstura je loša jer su providni, sjajni i masnjikavi a što se cijene tiče za ovakvu vrstu proizvoda ona je previsoka. Ja ću ih koristiti kao balzame i potrošiti do kraja ali vama toplo savjetujem da, ukoliko ne tražite baš ovakve ruževe, ove iz Urban Messages zaobiđete - u širokom luku.  

Broj komentara: 15:

  1. Ja u biti volim jako pigmentirane ruževe polumat finiša, ali bolji su mi i ovi kao balzami nego npr. kad su više pigmentirani a nikakve teksture i razmazuju se. Ako kolekcija dođe u Sarajevo, ja ću uzeti koraljni ruž, plavi lak i tamno plavu "kredu" za koje sam pročitala pozitivne recenzije (slične shadestickovima od MAC-a).

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam ovu kolekciju potpuno zaobišla, stvarno me ništa nije privuklo osim ovih ruževa, ali sam ih ipak zaobišla i sad mi je drago. Inače sam totalni fan ruževa i obožavam pigmentirane ruževe nekih neobičnih nijansi (npr. trenutno toliko slinim nad Illamasquinim Kontrol ružem da je to strašno) tako da mi svi ovi polu-ruževi ne odgovaraju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod nas još nema ove kolekcije, povraća mi se više od one Ballerine! :)
    Nešto kontam da bih mogla probati ovaj crveni jer nikad nisam nosila ruž a ovo mi se čini kao dobar prelaz sa labella na ruž :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemojte da se zalite..kod mene na policama jos uvek whoom boom :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jesam li to samo ja,ili je nas masila kolekcija 50s reloaded?? Ja ju nigdje na policama nisam žiknula. Žalosno :/ I kod mene se jos uvijek prodaju proizvodi iz kolekcije whoom boom i Ballerina (barem ono sto je ostalo od njih)

    OdgovoriIzbriši
  6. @Emma - vidjećeš kad ga kupiš, masnjikav je i lako se preliva preko ruba ako ne staviš baš mrvicu a onda se možeš pozdravit s bojom. Kredice su mi bile fensi ali su jako malene pa sam odustala....enivej, javi utiske

    @Anna - kao što sam rekla, da je bilo testera u mom DM-u sad ovaj post ne bi ni postojao.I sama obožavam isti tip ruževa kao ti, tako da se razumijemo :*

    @Biberlee - sad kad se sjetim jednog mog starog posta o crvenim ruževima i tvog komentara na isti skužim da su za tebe pravili Let's Paint the City :) Napiši mi adresu na mail da ti ga pošaljem

    @MyPerfectLounge - znači ima i gore od naše Ballerine koja se skoro ucrvala na policama :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, ja inače nikad (rijetko) nosim ruževe i sjajila, ali ovaj koraljni mi je predivan!! Tako nešto na usnama ja volim, jedva primjetno, lagano i približno u boji usana :) Ja nemam pojma da li toga ima kod mene, bila sma neki dan u DM-u, ali ruževe uredno preskočim :)

    A ovaj sivi...haha, to su valjda za maškare napravili :D

    OdgovoriIzbriši
  8. http://talasia.blogspot.com/2011/10/swatch-essence-urban-messages-le.html

    evo nasla sam swatch za sivi, OMG uzasan mi je :)
    ova druga dva su ok, ali mislim da cu ih ipak zaobici

    OdgovoriIzbriši
  9. Samo da pohvalim blog! Apsolutno je odličan i pratim ga redovno! ;)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  10. Šteta, kada sam videla sličicu mislila sam da su wow i pun pogodak, ali uopšte nisu onakvi kakve sam ih ja zamišljala :)

    OdgovoriIzbriši
  11. ....Kod nas u SB-u je ta kolekcija prosla.I ostala mi je u sjecanju kao kolekcija iz koje nisam nista kupila sto je zapravo cudno jer ja uvijek nesto mkupim:) uopce mi se nije svidjela...

    OdgovoriIzbriši
  12. ovaj sivi me podsjetio na one ruzeve koji su se daavno mogli naci na pijaci, sivi, plavi zlatni sljokicasti, izgledali su kao ruzevi, a mogli su biti i sjenilo, i sljokice za kosu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post a nazalost grozni ruzevi

    OdgovoriIzbriši
  14. @ Nina - breskvasti i nekako prolazi za neki no make up look i šminku bez šminke ali generalno zaista nisam u dosadašnjim Essence LE našla nijedan proizvod koji mi se manje svidio od ovih ruževa

    @Anonimne cure :) - počnite se potpisivati pa kako-tako da vas barem mogu nekako razlikovati :D Hvala na komplimentima za blog i swatchu za sivi ruž, baš me zanimalo kako bi on uopšte mogao da izgleda na usnama, kao što se i vidi - katastrofično

    @Psycho Cat - da je barem bilo testera ili da sam jedna od cura koje otvaraju i probaju bez istih, potrošila bih te novce mnogo pametnije...

    @NaNa - generalno sam skužila da su svi LE proizvodi puno kvalitetniji nego redovni i fakat nije prošla nijedna koja je stigla kod mene da nisam uzela bar nešto. I nijedna me nije razočarala sve do ove

    @A. - joj sjećam se tih "ruževa", svaku novu godinu pola grada ih je imalo na sebi :D

    @MakeupForBreakfast - hvala za post i slažem se za ruževe :)

    OdgovoriIzbriši
  15. sprijecile ste me da kupim ove ruzeve. bas su mi se dobro cinili. medutim, 1.6 grama za ovu cijenu, malo.

    OdgovoriIzbriši