11. 12. 2011.

Tutorijal - ljubičasti večernji look

Kao što sam i obećala, stiže jedan šljivasti tutorijal za večernje izlaske i slične prilike, izveden sa Philosophy paletom sjenila koju sam recenzirala u predhodnom postu. Trudila sam se napraviti jednostavan a upečatljiv look, nešto što bi svako mogao uraditi bez obzira na nivo snalažljivosti tako da sam recimo u potpunosti izostavila tuš za oči a opcionalno dodala umjetne trepavice koje naravno možete i preskočiti a umjesto njih nanjeti par slojeva intenzivno crne maskare, npr Essenceove I Love Extreme koja bi bila odlična u tu svrhu. 

I još da napomenem kako zaista nemate potrebe kupovati paletu s kojom sam radila 


jer identične nijanse sjenila možete pronaći u Catrice asortimanu. Usput rečeno, s Catrice sjenilima sam puno zadovoljnija. Pa krenimo :

1 korak : kao i uvijek, preko tekućeg pudera koji stavim i na kapke, dolazi baza za sjenila ( ArtDeco) 


2. korak : nanjela sam drugu, mauve nijansu iz palete preko cijelog kapka do pregiba oka, trenuntno nije bitno da bude uredno


3. korak : crnom olovkom za oči ( Bourjois Kohl & Contour) ocrtala sam dio iznad gornjih trepavica i produžila liniju malo prema vani, to će služiti kao baza za crno sjenilo a sve skupa mjenja upotrebu tuša za oči što je super ukoliko niste najvještiji s njim. Ni ovdje trenutno nije bitno da budemo uredni


4 korak : po predhodno iscrtanoj liniji, kosim kistićem nanjela sam posljednje, najtamnije sjenilo iz palete - crno 


5. korak : u pregib kapka kao i čitavom površinom ispod donjih trepavica stavila sam treće sjenilo po redu iz palete - ljubičasto, i izblendala


 6 korak : crna olovka na donji waterline  


7 korak : stavila sam umjetne trepavice ( neke no name s eBaya, obožavam ih ), ovo plavičasto pri korijenu je ljepilo za trepavice koje se u momentu slikanja još nije osušilo do kraja a inače se suši na prozirno


8 korak : povezala sam umjetne trepavice sa svojima maskarom ( Essence Maximum Definition ) koju sam nanjela i na donje trepavice


I to je to !!!

Što se ostatka lica tiče nosim tekući puder Manhattan Powder Matt Make Up br 80 Sand (recenziran ovdje) korektor je Bourjois HM 52 (receziran ovdje), olovka za obrve je Essence 02 a rumenilo Pupa Luminys Velvety Baked br 06 ( recenzirano ovdje), i ruž za usne Golden Rose br 115


Toliko za ovaj put, nadam se da vam se sviđa :***

Broj komentara: 20:

  1. Super izgleda mada ja nisam fan ljubicaste boje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. boje u paleti su savrsene, prave jesenje..divan makeup draga! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Drugacije postigni volumen usana ovako je jako neuredno.pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si meni predivna tako da ti svak mu stoji divno! a ljubičasta je tradicionalno tvoja boja

    OdgovoriIzbriši
  5. Jednostavno a prelepo! hvala za tutorijal :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican tutorial! A jednostavan! Savrseno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam ljubičaste tonove i sve ljubičasto :) Odličan tutorijal!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hej ako iskopas link na trepavice posalji :)) Nikako da naletim na neke koje nisu preplasticne i prekrute...Btw koje ljepilo koristis s njima, ja sam kupila fingers i elf i obadvoje su za smece..Nijedno mi nije uspijelo zalijepiti trepavice...Mislim da cu probati s essence ljepilom,frendica koristi i super joj drzi...

    OdgovoriIzbriši
  9. odličan look, boje su prelijepe a tebi stoji savršeno
    Red Berries, Beautymaniac je vec pisala da koristi essence ljepilo :) a sto se tice tog finger's, ja uspijem zalijepiti s njim, samo treba sacekati da se dovoljno osusi

    OdgovoriIzbriši
  10. Bas lepo, obozavam ljubicaste senke, prelepo idu uz plave/zelene oci :)
    p.s. jel ti jos nije stigla 88 warm paleta? ne mogu je docekati ;D

    OdgovoriIzbriši
  11. Nije, jučer sam provjeravala ponovo tracking broj, ušla je u državu konačno :) Očekujem da mi ju poštar donese do kraja sedmice a onda ide tebi prvim busom za Bg, stići će ti isti dan kad ju pošaljem. Malo se odužilo zbog prazničnih gužvi, žao mi je, znam da jedva čekaš :***

    OdgovoriIzbriši
  12. @Berries - Blackie je u pravu, ja koristim Essence ljepilo i savršeno drži, nikad me nije iznevjerilo :)

    OdgovoriIzbriši
  13. p.s. iskopala sam link za trepavice evo ga :

    http://www.ebay.co.uk/itm/SALE-HIGH-QUALITY-6-PAIR-NATURAL-false-eyelashes-49-1-/390141206207?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Mascara_PP&hash=item5ad63a5ebf

    OdgovoriIzbriši
  14. WOW!! U look stunning!! Lovely makeup <3

    I am a new follower. Do check out my blog at www.ruqaiyakhan.com

    OdgovoriIzbriši
  15. odličan look!!!!!i imaš prelijepu boju očiju!!!!!
    ali ja imam jedno pitanje nevezno za ovaj post , ali eto d sad ne kopam cijeli blog unatrag!!!! budući da znam da imaš milijun puder, jel mi možeš samo reć dali bourojis healty mix prekriva šta bolje od maybilline affinotone mineral?????

    OdgovoriIzbriši
  16. hvalaaaaaaaaaaaaaa :-))))))

    OdgovoriIzbriši