28. 08. 2011.

Uporedna recenzija : korektori za lice

Naći dobar i odgovarajući da ne kažem idealan korektor meni je barem tri puta teže od pronalaska idealnog ruža za usne, rumenila pa čak i tekućeg pudera. Svi znamo koliko zadataka dobar korektor treba da ispuni : tamni podočnjaci, vrećice, linijice, crvene mrljice, ožiljci, bubuljice.... sve to treba uspjeti prekriti a da ne isušuje, da nema brašnastog efekta, da dovoljno hidrira, dobro se i dugo drži i plus da nađete potpunu match nijansu tako se ne vidi iz aviona kako ga imate. Ovaj put neću pričati o konzistenciji, odabiru nijansi, vrstama i načinima nanošenja jer ta tema zaslužuje poseban post koji planiram napraviti u skorije vrijeme, nego ću vam pokazati 5 korektora koje trenutno imam u mojoj kozmetičkoj zbirci i ukratko vam predstaviti njihove dobre i loše strane. 


                                                                       (slikano unutra) 

                                                                       (slikano vani) 

Dakle, danas pričamo o Rimmel Renew & Lift, Maybelline Instant Age Rewind, Bourjois Healty Mix, Rimmel Hide The Blemish i ELF Tone Correcting korektorima. Za početak swatchevi, urađeni na stražnjoj strani ruke i dnevnom svijetlu.



Pa krenimo redom - nekim redom :)))

Borujois Healty Mix
Ovaj korektor koristim već više od godinu dana, od kad je izašao na naše tržište u aprilu 2010 godine kad sam ga prvi put i recenzirala. Na početku sam koristila nijansu 52 ali sam vremenom prešla na 51 koja mi najbolje odgovara zimi i 53 jer mi je idealan match za ljeto, a u prelaznim periodima mješam ove dvije nijanse tako da ih uvijek imam u neseseru. Za razliku od svih ostalih korektora o kojima ću danas pisati, ovo je jedini koji dovoljno dobro obavlja obje funkcije - prekrivanje okoloočnog područija kao i nepravilnosti na ostatku lica. Sve što sam pisala u recenziji stoji i dalje i zaista sam zadovoljna s njim. Ima 10 ml i redovna cijena mu je oko 14 KM što iako se čini puno, obzirom da jedna bočica traje minimalno 4 mjeseca, ipak je dosta dobra i isplativa investicija. Minus : otvor na tubici je dosta veliki i traži malo prakse da ga ne izađe previše vani.

Maybelline Instant Age Rewind

Koristim ga oko 3 mjeseca i kupila sam ga prvenstveno za pokrivanje podočnjaka i vrećica ispod očiju obzirom da mu to i jeste specijalnost. Sadrži ekstrakte kofeina i svile, ima anti-ageing efekat i te neke kao posebne iluminizirajuće perlice koje reflektuju svjetlost. Teksturom je dosta lagan i tečan ali prekriva jako dobro, negdje između srednjeg i potpunog prekrivanja. Nježan je, super se razmazuje i lijepo hidriria. Ono to najviše volim je što nema nimalo cakey brašnastog efekta, nema uvlačenja u borice, područije oko očiju je osvjetljeno i sposoban je ostati nepromjenjen najmanje 7-8 sati od nanošenja. Pakovanje je super, ima mali uski cjevičasti produžetak na otvoru tako da se može istisnuti tačno onoliko korektora koliko treba. Minus : napravili su ga u samo tri nijanse : fair, medium i dark. I povukli iz proizvodnje što je totalna šteta. Ipak, još se da nabaviti npr na Cosmetic House gdje košta 2,5 GBP za količinu od 11 ml.

Rimmel Renew & Lift

Slično HM-u, u mojoj kolekciji ima prilično dug staž, nešto malo manje od godinu dana. I on je predviđen za korekcije područija oko očiju i jedan je od onih proizvoda za koje ne možete reći ni da su loši ni da su dobri. Teksturom je ni prerijedak ni gust, nešto između to dvoje. Ima srednju moć prekrivanja, mekan je i fino se razmazuje i blenda. Nema brašnastog efekta a što se tiče postojanosti bez setovanja puderom u prahu neće izdržati više od 4 sata. Onako, čisto prosječan korektor za cure koje nemaju pretjeranih problema s tamnim podočnjacima i vrećicama. Ja ga nosim kad sam dobro naspavana i idem negdje na kratko :) Košta oko 7 KM u Kozmu za količinu od 10 ml.
Minus : koristila sam ga na prijateljici koja ima dosta izražene mimičke borice oko očiju i po tom pitanju se pokazao dosta loše, uvukao se i dodatno ih naglasio tako da ako imate isti problem izbacite ga iz razmatranja.

ELF Tone Correcting

Jel mogu odmah o glavnom minusu ? Užasno intenzivan miris narandže koji me izbacuje iz cipela. Osim toga, prekrivanje je totalno minimalno prema čemu se da zaključiti da je očito pravljen za prave sretnice među nama, one cure koje genetikom ili čime god nemaju plavo-ljubičaste urezotine ispod očiju, blago im se. Jako je rijedak i nije za prekrivanje nepravilnosti tipa bubuljica, mrljica ili ožiljaka. Da ne bi bilo da ne valja ničemu u njegovu odbranu jedino se može reći da se odlično blenda i stapa s kožom zbog čega je neprimjetan. Osim toga za mene je odlično pogođena neutralna bež nijansa. Nažalost, dok kažete keks, ili više keksova, za oko sat do maksimalno sat i pol njega više nema. Iskoristiv isključivo za dodatno prekivanje u kombinaciji s nekim drugim korektorom. Ako ste gore pomenute sretnice možete ga nabaviti na ELF britanskom sajtu po cijeni od 1,5 GBP za 2,3 grama proizvoda.

Rimmel Hide The Blemish

Korektor kojeg već niz godina koristim za prekrivanje svega što nisu podočnjaci jer je za njih pregust i preagresivan. Dokazano isušuje bubuljice zbog čega ga i obožavam. Jako je gust i kremast, ima puno pigmenta, dolazi u sticku i dovoljno je samo piknuti ga na problematično mjesto, malo utapkati i to je sve. Najbolje se nanosi prstima jer mu je zbog teksture potrebno malo zagrijavanja. Obezbjeđuje potpuno prekrivanje, s dobrim odabirom nijanse je neprimjetan i izuzetno je postojan (8-9 sati bez setovanja puderom u prahu) Minus : mali izbor nijansi od samo 3-4, nije za podočnjake, nije za cure sa suhom kožom i nije za ružičaste podtonove jer sve njegove nijanse vuku na žuto.Košta oko 6 KM u DM-u za količinu od fenomenalnih 4,5 grama.

I toliko od mene za danas, idem pod hladan tuš dok me vrućina nije skroz izludila :))

Broj komentara: 25:

  1. Od ovih imam HM i Rimmel, s tim sto mi je HM odlican a Rimmel mi se ne svidja bas..meni se za sada najbolje pokazao Maybelline Afinittone, samo sto moram da uzmem tamniju nijansu, 02 mi je zimska

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakav ti je Affinitone, recimo u odnosu sa HM ? Tako bi mi bilo najlakše kad bi mi mogla uporediti

    OdgovoriIzbriši
  3. Od ovih imam Rimmelov Hide The Blemish, odličan za bubuljice, sve prekriva! Trenutno koristim Essence korektor (ne znam kako se točno zove, uglavnom dolazi u ambalaži poput sjaja za usne, uskoro ću ga recenzirati na blogu) i on mi dobro prekriva, ali opet nije to to bez nekog rozog korektora ispod (jer imam baš tamne "vrećice" ispod očiju). Nastavit ću koristiti tu kombinaciju ako nađem neki lagani korektor u stiku da je baš rockast. Ono što sam još čula da hvale jesu Alverde korekori (tekući i u teglici) i Manhattanovi tekući/kremasti. Te, naravno, Artdeco kamuflaža :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I htjela sam još pitati - da li planiraš promjenu dizajna? Ovaj prostor u kojem su postovi je preuzak, a ovo sa strana stoji neiskorišteno, slova i nisu baš najčitljivija, a i voljela bih vidjeti tvoj popis blogova koje voliš čitati, zatim nadolazeće postove itd. I kako pišeš zaista super postove, preporučila bih ti da napraviš FB stranicu, ja sam tamo dosta čitatelja našla, dobila mnogo savjeta i saznala novosti o pojedinim blogovima koje tamo pratim. Zaslužuješ da se više o tvom blogu zna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Emma - hvala :** planiram u svakom slučaju, ovo je bilo početno dok se nisam snašla jer mi je blogspot bio totalno novo iskustvo nakon blogger.ba koji je bio presiromašan svime što mi je trebalo. Fb stranica i popis blogova idu uskoro

    OdgovoriIzbriši
  6. Slažem se sa sugestijama u vezi bloga koje je Emma rekla ! I moram Emmi da kažem da se čudim kako njen blog do sada nisam videla (tako da te od sad pratim, a vidim i ti mene :))

    Ja trenutno koristim HM 52 za lice i sjajan je, ali presvetao je za moje ljubičanstvene kolutove...:(
    Imala sam ranije Rimmel u stiku i ok je samo za bubuljice, a renew&lift je solidan korektor!
    Trenutno koristim Garnier rollon-ove u obe nijanse i oni su mi najbolji za podočnjake !! (prvo nanesem tamniju, pa preko svetliju nijansu. Lagani su dovoljno, ne uvlače se u borice i fino prekriju u nekoliko tankih, tankih slojeva, i skroz izgleda prorodno) :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnogo mi je bolji affinitone, bar za moje potrebe, srednje prekrivanje, ne urezuje se u borice, hm mi je presuv, i ako mi se svidja kako prekriva, ali ne volim ga ispod ociju..hm bolje prekrivanje i gusci u odnosu na affinitone, ali ja i dalje dajem prednost drugom :)

    OdgovoriIzbriši
  8. da li ces uskoro moci pisati o highlighterima,i naravnno gdje kod nas mozemo da ih kupimo CM,DM,Didaco. Hvala. Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. kod nas je jako mali izbor što se toga tiče...ali hoću u svakom slučaju, hvala na dobroj ideji :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vidim spominjete korektore i highlightere, pa da preporučim jedan 2u1 proizvod, nešto savršeno- Pupa Magic Concealer, korektor koji ujedno i osvijetli područje ispod očiju, jedina mana je cijena/količina, 25 KM u cmu a ne dođe ga puno...

    http://www.pupa.nl/images/product/31_magic_concealer.jpg

    OdgovoriIzbriši
  11. Jel stvarno vrijedi toliko ? :) i otprilike koliko ti traje

    OdgovoriIzbriši
  12. Vrijedi, bar meni je bio odličan, iako ako ti treba neko veće prekrivanje malo je laganiji. Meni se sviđalo što da svježiji izgled očima, baš zbog tog highlighter sastava. Ne mogu da se sjetim koliko mi je trajao, prilično dugo, mislim oko 6 mjeseci.:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni jedan od boljih korektora Artdeco Perfect concealer....ali da naglasim da ja nemam neke podocnjake,nego cudnu crtu od unutrasnjeg ugla oka pa duz nosa-to me jako nervira jer je dosta izrazeno :( ali AD to sanira :) i traje dugooo,lako se razmazuje,treba mi truncica za cele podocnjake i onaj cuveni trougao :) A pakovanje je u obliku olovke, korektor vadite odvrtanjem :)

    OdgovoriIzbriši
  14. ja sam vidjela negdje eveline art professional makeup korektor i ucinilo mi se da je dobar. kosta 20 kuna , mislim da je to negdje oko 5 maraka, ima svjitele nijanse ali nisam nidje nasla recenziju. mozete li napisati recenziju za ovaj proizvod?

    OdgovoriIzbriši
  15. Nisam ga primjetila na policama drogerija koje su mi dostupne. Potražiću malo i vrlo rado isprobati i napisati recenziju ako ga pronađem.

    OdgovoriIzbriši
  16. Pozdrraaav!
    Posto vidim da kao i ja volis golden rose preporucujem ti njihov korektor sa kistom, ooodlican je :) Imamo slican ten i mislim da bi ti odgovarala 01 nijansa kao meni, ili 02 evenntualno!
    Inace supeeeer ti je blog, i drago mi je sto mogu negde videti recenzije proizvoda koji me interesuju, a koje mogu na balkanu da kupim! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Moze li mi netko reci gdje ima kupiti elf proizvode u hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema ih za kupiti u HR, osim na njihovom online britanskom sajtu

      Izbriši
  18. Mogu li ovaj rimel hide the blemish koristiti cure u pubertetu(13 g)jer ako stavim bilo koju kremu izađu mi prištići,valjda zato što se začepe pore!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozes, samo nemoj preko cijelog lica jer je pretezak za to ali za prekrivanje bubuljica je odlican

      Izbriši
  19. Super blog. Pratim te. :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Hello my family member! I wish to say that this post is
    amazing, nice written and include almost all vital infos.
    I would like to see more posts like this .
    My webpage - liftandglowpro.net

    OdgovoriIzbriši
  21. I all thе time emailed this blog post page to аll
    my contaсts, fοr the гeаѕon that
    if lіke tο reaԁ іt after that mу links will toο.
    Also visit my blog post ; Optimal Stack

    OdgovoriIzbriši