02. 08. 2011.

10 pan projekat

Ako imalo pratite strane beauty blogove i YT kanale niste mogle ne čuti za 10 pan project, započet prvobitno od strane YT guruice pod imenom lollipop26 da bi se kao fenomen proširio dalje u make up galaksiju. Naime, radi se o tome da trebate izabrati 10 proizvoda koje ćete potrošiti do kraja prije nego si kupite bilo šta novoZa sve prave ovisnice o kupovini sitnica koje život znače ovo je priličan izazov. Ja priznajem da nisam baš toliko izdržljiva i hrabra, zbog čega sam ispočetka smatrala ovaj fazon za glupost ali danas dok sam preslagala čitavo brdo svoje šminke shvatila sam da onako naslagano kumulativno zaista previše košta obzirom da većinu toga stignem malo/nikako iskoristiti prije nego kupim nešto drugo. Bez obzira što šminkam sestru, mamu, rodice, prijateljice i bez obzira što imam make up blog (dva glavna izgovora). I shvatila sam da se daljem gomilanju pod hitno treba stati na kraj. 
Barem privremeno :)

Ponavljam da se po ovom pitanju ne smatram nimalo istrajnom ni principijelnom. Čak suprotno. Pa sam odlučila ući u 10 pan projekat ali u nešto  modificiranom obliku, da bude bar malo lakše :). Tačnije, neću kupiti ništa novo sve dok vidljivo ne dotaknem dno na sledećih 10 proizvoda


u pravcu kazaljke na satu : Rimmel Renew & Lift korektor, Maybelline Expert Wear highlighter, ELF Studio rumenilo i bronzer, Rimmel Glam Eyes sjenilo Jet Black, Revlon Matte sjenilo Peach Sorbet, ArtDeco sjenila 92 i 29, Avon Ideal Shade kompaktni puder i Rimmel Cool Matte puder u pjeni.

Najviše je sjenila jer njih najviše i gomilam a inače sve su ovo proizvodi koje sam u punom entuzijazmu kupila da bi poslje prva, tu negdje pa oko dva-tri korištenja zabacila u ćošak i prešla na neke nove.

Dakle, dok im ne hitnem pan nema ni š od šopinga. U to se ne računaju pokloni, osvojene nagradne igre, moji Avon paketići.. itd.

Bog zna na šta će ovo ličit, imam tremu :)))

A možda da sve ovo što sam napisala snimim u draftove pa da se mogu na miru radovat novim kolekcijama i promotivnim akcijama online shopova. Ili je stvarno vrijeme za uvesti malo discipline ? Hmm....

E da, ako vidite ovaj post onda vas izazivam da napravite isto.

Broj komentara: 14:

  1. Ja ne nagomilavam kozmetiku, tako da nemam potrebe za ovako radikalnim potezom :D Ali sam uprkos tome pokrenula Hit The Pan! projekat (nedavno bio post na blogu o tome) da ću isključivo trošiti proizvode koje sam do pola potrošila i zanemarila. Korisno je, da bar znam da neki proizvodi ne stoje tu bezveze :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja gomilam samo lakove za nokte. Ipak, nedavno sam odlučila prestati kupovati preparativu, probam jednu kremu pa pređem na drugu i sve tako. Valjda ćemo ustrajati.

    Sretno :* (najbolja mi je rečenica "u to se ne ubraja..." :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka cast, ja se ne usudjujem! A i kad bih pokusala izabrala bi verovatno one proizvode koji su vec pri kraju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast! I ja sam planirala nakon shoppinga u Italiji, ali sumnjam da bi izdržala jer mi niti jedno sjenilo nije nti blizu dna. Tako sam odlučila da radim više tutoriala pa time možda i nešto konačno potrošim.
    Držim ti fige da uspiješ,ja znam da bi ja jako teško :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka čast na odluci, ja ne bih izdržala... Jedva čekam nove kolekcije... :)

    Ali ako se ne bi računala samo kupovina LE, možda i probaaam !!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prije svega: ČESTITAM, ČESTITAM, ČESTITAM!

    Znam da je teško, ja sam recimo odavno na jednoj hibridnoj varijanti projekta (kupujem samo kad me uhvati kriza, ali baš kriza).
    Ali me iznenadilo što si izabrala gotovo nove stvari, ja uvijek uzmem po jednu stvar koja je pri kraju (1 potrošena stvar = 1 bod za kupovinu nove stvari kad me uhvati kriza). Trenutno sam u zaostatku sa bodovima, a strašno želim isprobati nešto iz nove Essence kolekcije.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaboravih dodati, i taj zakon ima jednu rupu: koristi proizvod samo na sredini :D

    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  8. prvo hvala svima na podršci :***

    Emma - blago tebi, uvijek sam se trudila bit disciplinovana i ne skupljati ko hrčak ali nikad mi nije pošlo za rukom

    Biberlee - pa najbitnije je naglasiti šta se ne ubraja, na tome ću živjet narednih mjeseci :D

    Tacy- i ja bih izabrala takve da sam se odlučila slijediti projekat u izvornoj verziji - potroši sve prije nego kupiš bilo šta ali nisam, ovako je malo lakše

    Maybe - nisu ni moja, jedino sam Revlon 2-3 puta koristila, ArtDeco i Rimmel su samo swatchani i to je sve što sam s njima radila :shame:

    Maliptic - za LE mi je najgore, pogotovo kad pogledam najave za novitete u Essence i Catrice kolekcijama

    Make Up My Soul - dobra ideja :) ja sam ih svih 10 odvojila u poseban neseser da ih imam pred očima i tako bar malo ubrzam do kraja

    OdgovoriIzbriši
  9. Svaka čast na odluci. :)
    Super blog, čitam te odnedavno, čak sam prešla cijeli tvoj stari blog. Trebalo mi je par dana, ali se isplatilo. I da, zavidim na tolikoj kozmetici, ja sam još 'početnica' u tome, znači faza prikupljanja...
    Samo tako nastavi. Radujem se novim postovima. :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Nadam se da ces uspijeti ,ja znam da ja ne bih hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  11. nadam se da se to nece odrazit na postove :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Svaka čast, ja se nikad ne bih odvažila na tako nešto, potpuni sam hrčak kad je kozmetika u pitanju... Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  13. imam hrpu ruzeva,sjajila za usne...i opet kupujem nove kad imam priliku...a stare mi zao bacit :) :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Mogu ti poželjeti sreću, ali znam da sama ne bih uspjela u ovome tako da nema smisla ni da krenem :D

    Iako, nedavno sam donijela odluku da kod LE kolekcija kupujem samo jednu stvar, al naravno da sam sa 50's GIRLS Reloaded to prekrdašila :D no nakon nje sam se vratila tom pravilu tako da sam npr. iz Ballerina kolekcije uzela samo jedan lak. A i već ranije sam donijela odluku za lakove da ne kupujem slične boje koje već imam tako da se debelo suzdržavam od naručivanja par China Glaze i OPI lakova :D

    Uglavnom, sretno i javi kako napreduješ :)

    OdgovoriIzbriši