18. 08. 2011.

Još jedan ljetni look


Nije me bilo tačno 10 dana :) Sezona godišnjih odmora na poslu i jedan priličan životni brejkdaun krivi su što sam zanemarila sve ono što nije od esencijalne važnosti da se napravi. Slabo sam se nešto i šminkala, tek čisto da ne plašim svijet oko sebe tenom na kojem se uvijek bez greške vidjelo jesam li i koliko umorna i nenaspavana. I kao što neko reče - nije meni što imam ljubičaste podočnjake do po obraza nego što ne znam koje mi cipele idu uz njih :))) Suosjećam.
 Ali evo opet sam tu, i za večerašnju kaficu u gradu napravila sam jedan lagani look u skladu sa temperaturama ovih dana - tropski. Ispričavam se na lošijim slikama, obje lampe su mi večeras složile riku i jedva sam sahvatala ikakvu svjetlost :/// 


 
Lice :
- tekući puder : Bourjois Healty Mix 52
- korektor Bourjois HM 51
- puder u prahu NYX Loose medium beige
- bronzer : Benefit Hoola
- rumenilo : Essence LE Ballerina Backstage Prima Ballerina
Oči :
- olovka za obrve : Essence 01
- sjenila :120 paleta
- maskara : Avon Super Extend
- tuš  : Essence Metal Glam 03
- olovka za oči : Max Factor Kohl 01
Usne
- ruž : Avon Glazewear Shine Sunset
Dugo nisam radila lookove i priznajem da su mi nedostajali. A kad smo već kod lookova, na nekom od foruma sam skoro sasvim slučajno pročitala komentare koji su me naveli na razmišljanje.
Ne mislim konkretno na ovo što sam napravila iznad ali znam da ovakve načine šminkanja poput mog, sa dosta upečatljivih boja i različitih tehnika nanošenja većina cura ne smatra za ono što bi se moglo bez beda profurati kroz grad ni subotom navečer, da ne spominjem neke druge prilike. Međutim ja to radim. I stavljam na sebe. I nosim van. Poslje toliko godina s jednakim entuzijazmom. 
Da se razumijemo, ne zamjerim bilo kakve komentare na taj račun jer su ukusi različiti i znamo da se o njima ne raspravlja. Meni se sviđa, lupam, koraljni ruž za usne, neko drugi se kune u ljubičasti. I slično. Ali ako govorimo o kritikama, u mojoj glavi samo one konstruktivne stvarno drže vodu. Recite mi da mi sjenilo nije dobro izblendano, da mi tuš ide ukrivo, da imam sljepljene trepavice od maskare, linije od pudera, ruž preko ruba usana ili da nisam dobro stavila rumenilo. Napomenite mi uz to i šta mogu uraditi da se popravim. I biti ću vam itekako zahvalna. Ali kritizirati nekoga samo zbog toga što nosi boju ili kombinaciju boja ili proizvoda ili odjeće koju vi ni u sledećem životu ne bi stavili na sebe je u najmanju ruku bezvezno i nepotrebno. Jer hvala bogu nismo svi isti - bilo bi prestrašno dosadno da jesmo. Zato vam najtoplije savjetujem da se ugrizete za jezik sledeći put kad krenete reći da je nešto užasno samo zato što se vama to ne dopada.
p.s. - pan 10 projekat je krš :)))

Broj komentara: 9:

  1. Boje su super, svaka čast. Poz iz Zg!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ovaj tuš od Essence-a, bogovski je, traje cijeli cjelcati dan bez micanja.
    Look ti je fenomenalan, svaka čast. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne daj se :) uvijek treba furati svoj fazon, a na kritike tipa navedenih ne treba ni obraćati pažnju. Ja ne volim recimo nositi kombinaciju koju si napravila na očima, ali to što ja nešto ne volim/ne stoji mi, ne znači da nekome drugom ne stoji. Tebi svaka čast, samo nastavi po svom.

    I nemoj odustajati od projekta "10 pan". :) Ja se borim, pa kud puklo da puklo. Uostalom, uvijek se dobije poneka sitnica, zar ne?

    p.s. nadam se da nije ništa jako loše (životni brakedown)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala cure !

    @Intxe - baš mi je drago da si svratila, pozz i tebi :*

    @Knjige i limunada - da, perfektan je, ja ga imam sto godina kao i ostale iz Metal Glama i još uvijek rade posao

    @Make Up My Soul - upravo je to i poenta cijele priče... što se pana tiče, guram još uvijek nekako pa dokle ne zna se :)) a breakdown je bio prilično loš, kao i svaki, ali valjda vremenom odrasteš i naučiš ih podnjeti "muški", na nogama :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ja mislim da je bas super kad neko sebe na ovaj nacin ispoljava i uvek volim da vidim devojku koja ume da ponese i malo ludje kombinacije nego sto se ja usudjujem - i za garderobu i za sminku vezano - ja sebi jedino dajem oduska za ludilo na noktima ;)
    super se sminkas, jako lepo ti stoji, a uvek ce se naci neki hejter da ponesto zameri - znas kakvi su ljudi ;) briga te!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja ovo verovatno ne bih imala hrabrosti izneti, ali ti se divim kako stručno šminkaš i kako ti imaš tu hrabrost !!! Volela bih to uživo da vidim :)
    DIVOTA :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je jako hrabro i predivno istovremeno...Mnogo mi se dopada.

    Imam za tebe jedno pitanje.Mozda nije pravo mjesto,al stvarno mi je hitno...Kako Bourjois nece vise dolaziti u Cosmo,rijesila sam preci na Revlon,bar kad je puder u pitanju.Zanima me gdje u Tz ima Revlon kozmetika ? Ja stvarno ne znam.
    Lijep pozdrav i hvala unaprijed !

    OdgovoriIzbriši
  8. @Hermetic - tako i ja volim vidjeti cure kad se radi o odjevanju jer nemam te afinitete niti bih znala tako dobro iznjeti neke malo čudnije kombinacije boja i uzoraka. Ne svidi mi se sve što vidim ali obožavam stav kojim te cure zrače.

    @Maliptic - hvala, i želim ti puno posjeta i puno dobrih postova na blogu koji si pokrenula :**

    @Bianca - Bourjois drži i DM u Mercatoru a Revlon imaš u Stilu i u Faseku, obje su u tržnom na Brčanskoj

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepo, umetnicki, smelo. Iskreno ni ja ne bih mogla ovo da iznesem u grad, nazalost. A bas zanimljivo izgleda.

    OdgovoriIzbriši