07. 08. 2011.

Pro et Contra - Sleek rumenilo Scandalous


Danas sam zapravo planirala nešto posve drugo za pisati ali krivicom sinoćnjeg provoda do sitnih sati i prepadanja same sebe jutros u ogledalu taj plan je momentalno otpao :)) pa sam skontala da je bolje baciti se na zaostatke po pitanju recenzija a Sleek Scandalous je prvi proizvod na tom spisku. Prvi je i u mnogo čemu ali o tome nešto malo kasnije.

Ranije nisam imala nikakvog iskustva sa Sleek kozmetikom, osim čitanja masovnih blogerskih pohvala za njihove palete sjenila i činjenice da sam rumenila viđala u kolekcijama YT gurua kojima fakat vjerujem ono što kažu. Dugo sam razmišljala od čega krenuti s isprobavanjem ali kad sam na eBayu vidjela Scandalous pala sam na guzu i odmah znala da ga moram imati. Vjerujem da znate o kakvom osjećaju pričam :)

Naručila sam ga od ove sellerice s britanskog eBaya i što se nje tiče, moje apsolutne preporuke jer je maksimalno korektna, komunikativna, brza, ima gomilu Sleeka po super cijenama i ne pretjeruje s poštarinom. Mene je Scandalous izašao ukupno 6 funti što je prava sitnica obzirom na to šta se dobije, i stigao mi je za 8 kalendarskih dana uključujući i jedan vikend.

Scandalous pripada Stilleto kolekciji koju je Sleek izbacio u februaru ove godine ali bez obzira što je LE još uvijek se može pronaći


U neobičnoj je toploj crvenoj i intenzivnoj paradajiz nijansi zbog čega sam ga zapravo i kupila. Boja je fenomenalna ! 


 Drugi razlog je što je teksturom potpuno ali potpuno mat a takva rumenila na mojoj mješovitoj koži mnogo ljepše i prirodnije izgledaju nego sedefasta ili shimmerasta. Ako ste se zapitali kako ovakva nijansa može izgledati prirodno kad je zastrašujuće drečava reći ću vam samo da se ne date zavarati izgledom u pakovanju jer naneseno u maloj količini i dobro izblendano je itekako osvježavajuće, lijepo i nosivo.

Odlična strana ovog rumenila je svakako nevjerovatno luda pigmentacija zbog čega ga je dovoljno bukvalno dotaknuti kistom za količinu jednog nanošenja i ako se odlučite kupiti ga, svakako obratite pažnju na to. Nijedno ali nijedno od oko 40 rumenila koja sada imam ga ne može nadmašiti po jačini pigmenta. Zato mislim da mi može bit još sto godina :)

I odmah da vam kažem, ako tražite gdje sam napisala negativne strane nećete ih naći. Jer ih nema ali stvarno, eventualno bi to bila činjenica da se može kupiti jedino online.

Meni je pravi užitak nanositi ga jer se ne trusi okolo, bukvalno klizi po koži i blenda se bez imalo napora. Što se trajanja tiče, biti će tu sve dok ga ne odlučite maknuti. Nosila sam ga vrlo često u zadnjih mjesec dana i nijednom, čak ni po visokim temperaturama vani nisam primjetila da je rumenilo izblijedilo, nestalo ili se sflekalo. Izgleda nevjerovatno prirodno ako se nanese u maloj količini i najbolje ide samo na maskaru s malo crnog linera i neko neutralno sjajilo ili ruž za usne.

Ambalaža je jednostavna, minimalistička i crna. Na cijeloj unutrašnjoj površini poklopca ima ogledalo. Kad sam ga tek dobila učinilo mi se da je dosta malo er tako izgleda ali ima 8 grama što je standard kad se radi o rumenilima pa ne dajte da vas malena kutijica zavara. Evo poređenja s Revlonovim Golden Affair rumenilom od 6 grama i Essence Sun Club All Over od 8 grama, čisto da vidite razliku u veličini kutijice u odnosu na količinu proizvoda.

 
 Ako ste pomislili da nikada ne biste mogli nositi ovakvu nijansu rumenila tvrdim da ćete se i više nego ugodno iznenaditi ako se odlučite pokušati. I prije nego što pogledate slike i swatcheve bitno je znati da Scandalous zovu duplikatom za Nars Exihbit A rumenilo kao i da ovako dobro, kvalitetno i jeftino rumenilo ne treba propustiti.

Ostajem dužna sliku kako izgleda na licu jer moje danas nije za pokazivanje :)


 


A za kraj par sličica ostalih nijansi Sleek rumenila preuzetih s neta ( za izvore kliknite na slike )








i YT video s nijansama link  i swatchevima - link

:****

Broj komentara: 10:

  1. Rumenilo je prekrasno!
    Jel' možeš poslikati kako izgleda i na licu? :)

    Također, sa čijeg je bloga ova prva slika s obzirom da link ne vodi na izvor nego samo na link slike? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, dok ne vidim slike na licu, sve ovo sto si napisala lepo o njemu pada u vodu :) prejaka boja za moj ukus

    OdgovoriIzbriši
  3. @Vesna - poslikam ga sutra i editujem ovaj post samo da malo dodjem sebi :) a za sliku iskreno nemam pojma, nasla sam ju preko google slikovne pretrage.

    Ako neko zna čija je neka javi da postavim

    @Tacy - navrati sutra :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno nešto, od pakiranja pa do boje... Ne smijem ni pomišljati na rumenila nažalost jer ih imam i više nego što smijem reći. :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Sleek mi je otkriće godine, sve što imam me oduševilo. I sad zbog njega silujem dragog da odemo u London.
    Do sada nisam imala rumenilo,ali sada ga moram nabaviti :-)Predivna nijensa i već mogu zamislit kako ti dobro stoji!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovako nešto tražim, moja majka je izrazila želju za crvenim rumenilom, nakon ove recenzije naručujem, ionako sam joj maznula toliko kozmetike da zaslužuje bar jedno rumenilo :D

    OdgovoriIzbriši
  7. objavila sam sliku kako izgleda na licu u postu iznad

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaista su prekrasna ova rumenila, ja sam naručila svih 15 nijansi, i oduševljena sam, jer su sva jako nosiva. :)

    OdgovoriIzbriši